Desconto do 50% para os colexiados CoFiGa na adquisición da aplicación CLINNI de xestión de clínicas na nube

En virtude ao convenio subscrito coa empresa de servizos informáticos Viafisio SL, que tamén permite migrar gratuitamente os datos de FisioWin, para o que mantéñenseas as condicións de contratación

11 Oct 2018
Os colexiados CoFiGa poden beneficiarse dun desconto do 50% na adquisición da aplicación de xestión de clínicas CLINNI, en virtude ao convenio recentemente subscrito coa empresa de servizos informáticos Viafisio SL.

Desenvolvido especificamente para profesionais da saúde, CLINNI é un software de xestión de clínicas na nube, 100% online, e moi sinxelo de manexar. As súas principais características en: https://clinni.com/ e en no pdf adxunto.

Trátase dunha ferramenta diferente a FisioWin, tamén desenvolvido por Viafisio SL e para o que mantéñenseas as condicións de contratación.

Con todo, os colexiados que así o desexen poderán migrar os seus datos de FisioWin a CLINNI de forma gratuíta a través dunha aplicación posta á súa disposición por Viafisio SL.



Descuento del 50% para los colegiados CoFiGa en la adquisición de la aplicación CLINNI de gestión de clínicas en la nube

En virtud al convenio suscrito con la empresa de servicios informáticos Viafisio SL, que también permite migrar gratuitamente los datos de FisioWin, cuyas condiciones de contratación se mantienen 

Los colegiados CoFiGa pueden beneficiarse de un descuento del 50% en la adquisición de la aplicación de gestión de clínicas CLINNI, en virtud al convenio recientemente suscrito con la empresa de servicios informáticos Viafisio SL.

Desarrollado específicamente para profesionales de la salud, CLINNI es un software de gestión de clínicas en la nube, 100% online, y muy sencillo de manejar. Sus principales características en: https://clinni.com/ y en pdf adjunto.

Se trata de una herramienta diferente a FisioWin, también desarrollado por Viafisio SL y cuyas condiciones de contratación se mantienen.

No obstante, los colegiados que así lo deseen podrán migrar sus datos de FisioWin a CLINNI de forma gratuita a través de una aplicación puesta a su disposición por Viafisio SL.
Google Facebook Twitter Mas
Spot Loitadores

Un poema de Roberto Blanco Torres