Desconto do 25% para os primeiros 20 colexiados que se inscriban no I Congreso Nacional de Formadores

Organizado pola asociación “Trainers for the future” celebrarase os días 24 e 25 de novembro celebrarase en Santiago de Compostela

17 Nov 2017 / Prensa CoFiGa / Sede COFIGA

Dirixido a profesionais que se dedican parcial ou totalmente á impartición de formación para o emprego ou lifelong learning, os días 24 e 25 de novembro celebrarase en Santiago de Compostela o I Congreso Nacional de Formadores.

Está organizado pola asociación “Trainers for the future” contando co apoio da Xunta de Galicia e da Fundación Estatal para a Formación no Emprego (FUNDAE ). Participarán máis de 25 relatores, entre os que destacan Jaume Gurt (ex director executivo de Infojobs) ou Alfonso Luengo (director xerente de FUNDAE).

Ata o próximo 18 de novembro, os primeiros 20 fisioterapeutas colexiados que se inscriban no congreso poderán acceder a un desconto do 25% na cota. Para iso, os interesados deberán acceder ao documento que se publica na “ventanilla única” desta web e consultar un código que deberán facer constar na inscrición.

Trátase dun evento que serve de punto de encontro para formadores, para coñecer as novidades do sector da formación que lles afectan, para crear novas relacións con outros formadores e entidades de formación, para coñecer o futuro da formación do que son partícipes, para, en resumo, manterse actualizados e conectados co mundo da formación para o emprego e a súa evolución.

Celébrase no recentemente inaugurado Centro Nacional de Formación en Rehabilitación da Fundación Laboral da Construción, que ocupa unhas antigas curtidurías (Pontepedriña de Arriba, 13 - 15705 Santiago de Compostela).

Máis información en: www.trainersforthefuture.com

Descuento del 25% para los primeros 20 colegiados que se inscriban en el I Congreso Nacional de Formadores

Organizado por la asociación “Trainers for the future” se celebrará los días 24 y 25 de noviembre se celebrará en Santiago de Compostela

Dirigido a profesionales que se dedican parcial o totalmente a la impartición de formación para el empleo o lifelong learning, los días 24 y 25 de noviembre se celebrará en Santiago de Compostela el I Congreso Nacional de Formadores".

Está organizado por la asociación “Trainers for the future” contando con el apoyo de la Xunta de Galicia y de la Fundación Estatal para la Formación en el Empleo (FUNDAE ). Participarán más de 25 ponentes, entre los que destacan Jaume Gurt (ex director ejecutivo de Infojobs) o Alfonso Luengo (director gerente de FUNDAE).

Hasta el próximo 18 de noviembre, los primeros 20 fisioterapeutas colegiados que se inscriban en el congreso podrán acceder a un descuento del 25% en la cuota. Para ello, los interesados deberán acceder al documento que se publica en la ventanilla única de esta web y consultar un código que deberán hacer constar en la inscripción.

Se trata de un evento que sirve de punto de encuentro para formadores, para conocer las novedades del sector de la formación que les afectan, para crear nuevas relaciones con otros formadores y entidades de formación, para conocer el futuro de la formación del que son partícipes, para, en resumen, mantenerse actualizados y conectados con el mundo de la formación para el empleo y su evolución.

Se celebra en el recién inaugurado Centro Nacional de Formación en Rehabilitación de la Fundación Laboral de la Construcción, que ocupa unas antiguas curtidurías (Pontepedriña de Arriba, 13 - 15705 Santiago de Compostela).

Más información en: www.trainersforthefuture.com

La Fisioterapia te da el aire que necesitas