O CoFiGa informa sobre a repercusión para o exercicio da Fisioterapia das restricións estipuladas o 26 de xaneiro pola Xunta de Galicia por mor da pandemia

Achéganse modelos de certificados para desprazamentos de pacientes, traballadores/as e para tratamentos a domicilio, así como o Decreto e a Orde publicados no DOG

27 Ene 2021 / prensa cofiga / Sede COFIGA

En virtude das novas restricións establecidas en Galicia para frear a evolución epidemiolóxica da Covid-19, o Colexio Oficial de Fisioterapeutas (CoFiGa) emite o informe adxunto, no que detalla e actualiza as repercusións que estas medidas teñen sobre o labor dos/as fisioterapeutas de Galicia.

O obxectivo deste novo informe do CoFiGa é tentar resolver a multitude de dúbidas trasladadas por parte dos/ as fisioterapeutas colexiados/ as sobre estas novas medidas.

DOG

As novas restricións están reguladas por Decreto 8/2021 de Presidencia da Xunta e pola Orde do 26 de xaneiro de 2021 da Consellería de Sanidade, disposicións ambas as publicadas con data 26 de xaneiro/2020 en número 16 do Diario Oficial de Galicia (DOG) que achegamos a esta información.

Modelos de certificados de desprazamentos

Para facilitar o labor asistencial dos e as fisioterapeutas, achegamos tamén modelos de certificados para desprazamentos de pacientes, traballadores/ as e para tratamentos a domicilio.

El CoFiGa informa sobre la repercusión para el ejercicio de la Fisioterapia de las restricciones estipuladas el 26 de enero por la Xunta de Galicia a causa de la pandemia

Se adjuntan modelos de certificados para desplazamientos de pacientes, trabajadores/as y para tratamientos a domicilio, así como el Decreto y la Orden publicados en el DOG

En virtud de las nuevas restricciones establecidas en Galicia para frenar la evolución epidemiológica de la Covid-19, el Colexio Oficial de Fisioterapeutas (CoFiGa) emite el informe adjunto, en el que detalla y actualiza las repercusiones que estas medidas tienen sobre la labor de los/as fisioterapeutas de Galicia.

El objetivo de este nuevo informe del CoFiGa es intentar resolver la multitud de dudas trasladadas por parte de los/as fisioterapeutas colegiados/as sobre estas nuevas medidas.

DOG

Las nuevas restricciones están reguladas por Decreto 8/2021 de Presidencia de la Xunta y por la Orden de 26 de enero de 2021 de la Consellería de Sanidad, disposiciones ambas publicadas con fecha 26 de enero/2020 en número 16 del Diario Oficial de Galicia (DOG) que adjuntamos a esta información.

Modelos de certificados de desplazamientos

Para facilitar la labor asistencial de los y las fisioterapeutas, adjuntamos también modelos de certificados para desplazamientos de pacientes, trabajadores/as y para tratamientos a domicilio.

Eventos
Participamos en diversos eventos por toda Galicia.
Investigación
Queremos impulsar el ejercicio profesional basado en la evidencia.
Formación
¡Accede a los cursos anunciados en la web de manera rápida y sencilla!
lock Transparencia
Siempre comprometidos con las prácticas del buen gobierno corporativo.
La Fisioterapia te da el aire que necesitas