Permanece aberto o prazo de envío de traballos de investigación para participar no IV Encontro Científico de Enfermería e Fisioterapia

Organizado polo sindicato Saste-Galicia e pola Fundación para o Desenvolvemento da Enfermería (FUDEN) baixo o lema “Investigar: Xanela ao Desenvolvemento”, celebrarase na cidade de Lugo (na sede de Afundación) o próximo 27 de outubro/2016

03 Oct 2016 / Prensa CoFiGa / Sede COFIGA

Ata o próximo 14 de outubro/2016 permanece aberto o prazo de presentación de traballos de investigación para o IV Encontro Científico de Enfermería e Fisioterapia que, organizado polo sindicato Satse-Galicia e pola Fundación para o Desenvolvemento da Enfermería (FUDEN), celebrarase na cidade de Lugo (na sede de Afundación) o próximo 27 de outubro/2016.

O IV Encontro Científico de Enfermería e Fisioterapia é un evento científico ao que están convidados a participar tanto profesionais como estudantes de Enfermería e Fisioterapia e no que se darán a coñecer os traballos de fin de carreira presentados polos estudantes de 4º, hoxe xa graduados, en ambas disciplinas sanitarias.

Baixo o lema “Investigar: Xanela ao Desenvolvemento”, o Encontro pretende ser unha xornada de divulgación das liñas investigadoras que están a desenvolver actualmente os profesionais de Enfermería e Fisioterapia, contribuíndo con iso á proxección de ambas profesións sanitarias.

Organizado polo Sindicato de Enfermería e Fisioterapia Satse-Galicia e a Fundación para o Desenvolvemento da Enfermería (FUDEN), o Encontro está acreditado pola Universidade de Castela A Mancha con 1 ECTS.

Os traballos de investigación poden enviarse ao correo electrónico formacionlugo@satse.es antes do próximo 14 de outubro/2016.

Os traballos presentados serán avaliados pola Comisión Calificadora constituída polos membros do Comité Científico do Encontro, que valorará o interese científico do seu contido, orixinalidade, valor da investigación, posibilidades de aplicación e estrutura formal.

Os traballos seleccionados deberán ser defendidos oralmente por parte dos seus autores ante o público asistente ao Encontró e optarán aos 1800 € en premios que a organización outorgará nas categorías de Profesionais e Estudantes, tanto en formato Póster como de Comunicación Oral.

 

Permanece abierto el plazo de envío de trabajos de investigación para participar en el IV Encuentro Científico de Enfermería y Fisioterapia

 

Organizado por el sindicato Saste-Galicia y la Fundación para el Desarrollo de la Enfermería (FUDEN) bajo el lema “Investigar: Ventana al Desarrollo”, se celebrará en la ciudad de Lugo (en la sede de Afundación) el próximo 27 de octubre/2016.

 

Hasta el próximo 14 de octubre/2016 permanece abierto el plazo de presentación de trabajos de investigación para el IV Encuentro Científico de Enfermería y Fisioterapia que, organizado por el sindicato Satse-Galicia y por la Fundación para el Desarrollo de la Enfermería (FUDEN), se celebrará en la ciudad de Lugo (en la sede de Afundación) el próximo 27 de octubre/2016.

El IV Encuentro Científico de Enfermería y Fisioterapia es un evento científico al que están invitados a participar tanto profesionales como estudiantes de Enfermería y Fisioterapia y en el que se darán a conocer los trabajos de fin de carrera presentados por los estudiantes de 4º, hoy ya graduados, en ambas disciplinas sanitarias.

Bajo el lema “Investigar: Ventana al Desarrollo”, el Encuentro pretende ser una jornada de divulgación de las líneas investigadoras que están desarrollando actualmente los profesionales de Enfermería y Fisioterapia, contribuyendo con ello a la proyección de ambas profesiones sanitarias.

Organizado por el Sindicato de Enfermería y Fisioterapia Satse-Galicia, la Fundación para el Desarrollo de la Enfermería (FUDEN), el encuentro está acreditado por la Universidad de Castilla La Mancha con 1 ECTS.

Los trabajos de investigación deberán enviarse al correo electrónico formacionlugo@satse.es antes del próximo 14 de octubre/2016.

Los trabajos presentados serán valorados por la Comisión Calificadora constituída por los miembros del Comité Científico del Encuentro, que valorará el interés científico de su contenido, originalidad, valor de la investigación, posibilidades de aplicación y estructura formal.

Los trabajos seleccionados deberán ser defendidos oralmente por parte de sus autores ante el público asistente al Encuentro y optarán a los 1800 € en premios que la organización otorgará en las categorías de Profesionales y Estudiantes, tanto en formato Póster como de Comunicación Oral.

Eventos
Participamos en diversos eventos por toda Galicia.
Formación
¡Accede a los cursos anunciados en la web de manera rápida y sencilla!
Fisioterapia laboral
Es imprescindible estar al tanto de todos los aspectos relacionados con la Fisioterapia en el ámbito laboral.
lock Transparencia
Siempre comprometidos con las prácticas del buen gobierno corporativo.
La Fisioterapia te da el aire que necesitas