Convocada a III edición do Premio “Joyce Graff 2018” á mellor publicación sobre a Enfermidade de Von Hippel-Lindau

Para favorecer a investigación sobre esta mutación xenética e hereditaria que provoca a formación de quistes e tumores canceríxenos

21 Feb 2019 / Prensa CoFiGa / Sede COFIGA

Co obxectivo fomentar a investigación, a Alianza Española de Familias de Von Hippel- Lindau convoca a III edición do Premio “Joyce Graff 2018” á mellor publicación sobre esta enfermidade rara que afecta a 1 de cada 36.000 persoas.

Trátase dunha mutación xenética e hereditaria que provoca a formación de quistes e tumores en zonas do corpo que conteñen un gran número de vasos sanguíneos, manifestándose máis habitualmente en en retina, cerebro, medula espinal, ril, páncreas e oído interno. Os pacientes con EVHL poden presentar hemanxioblastomas cerebelosos, hemanxioblastomas retinianos, feocromocitomas, cancro de ril, quistes pancreáticos e tumores neuroendocrinos pancreáticos.

O Premio “Joyce Graff 2018” está aberto á participación de todos os profesionais sanitarios do noso país

Máis información en: https://alianzavhl.org/premio-joyce-graff/

Convocan la III edición del Premio “Joyce Graff 2018” a la mejor publicación sobre la Enfermedad de Von Hippel-Lindau

Para favorecer la investigación sobre esta mutación genética y hereditaria que provoca la formación de quistes e tumores cancerígenos

Con el objetivo fomentar la investigación, la Alianza Española de Familias de Von Hippel-Lindau convoca la III edición del Premio “Joyce Graff 2018” a la mejor publicación sobre esta enfermedad rara que afecta a 1 de cada 36.000 personas.

Se trata de una mutación genética y hereditaria que provoca la formación de quistes y tumores en zonas del cuerpo que contienen un gran número de vasos sanguíneos, manifestándose más habitualmente en en retina, cerebro, médula espinal, riñón, páncreas y oído interno. Los pacientes con EVHL pueden presentar hemangioblastomas cerebelosos, hemangioblastomas retinianos, feocromocitomas, cáncer de riñón, quistes pancreáticos y tumores neuroendocrinos pancreáticos.

El Premio “Joyce Graff 2018” está abierto a la participación de todos los profesionales sanitarios de nuestro país

Más información en:  https://alianzavhl.org/premio-joyce-graff/

Google Facebook Twitter Mas
Spot Loitadores

Un poema de Roberto Blanco Torres