A ONG Rekko busca fisioterapeutas voluntarios para atender á poboación máis vulnerable de Guatemala

Con períodos mínimos de estancia de 3 semanas

21 Feb 2019 / Prensa CoFiGa / Sede COFIGA

A ONG Rekko busca fisioterapeutas voluntarios para sumarse ao labor que desde 1980 desenvolven en Guatemala prestando servizos básicos de saúde á poboación máis vulnerable.

Rekko traballa en coordinación co Ministerio de Saúde guatemalteco e dispón de clínicas nos municipios de La Antigua e San Pedro de Yepocapa , onde prestan servizos de Fisioterapia, Medicina, Odontoloxía, e Psicoloxía.

Con períodos mínimos de estancia de 3 semanas, a ONG facilitará aloxamento e manutención aos fisioterapeutas voluntarios que se queiran sumar a esta iniciativa.

Máis información: www.rekko.org / dirección@rekko.org (José Pérez Carboeiro).

La ONG Rekko busca fisioterapeutas voluntarios para atender a la población más vulnerable de Guatemala

Con periodos mínimos de estancia de 3 semanas

La ONG Rekko busca fisioterapeutas voluntarios para sumarse a la labor que desde 1980 desarrollan en Guatemala prestando servicios básicos de salud a la población más vulnerable.

Rekko trabaja en coordinación con el Ministerio de Salud guatemalteco y dispone de clínicas en los municipios de La Antigua y San Pedro de Yepocapa , donde prestan servicios de Fisioterapia, Medicina, Odontología, y Psicología.

Con periodos mínimos de estancia de 3 semanas, la ONG facilitará alojamiento y manutención a los fisioterapeutas voluntarios que se quieran sumar a esta iniciativa.

Más información: www.rekko.org / dirección@rekko.org (José Pérez Carbonero).

Google Facebook Twitter Mas
Spot Loitadores

Un poema de Roberto Blanco Torres