Enquisa sobre a problemática de discriminación e acoso sexual na contorna laboral das e dos fisioterapeutas

Os resultados servirán para elaborar un estudo con datos precisos que permitan determinar a magnitude do problema e para a campaña de visibilización que está a preparar o CoFiGa

28 Ene 2019 / Sede COFIGA
Co obxectivo de iniciar un camiño que nos permita erradicar a problemática de discriminación e acoso sexual na contorna laboral que se produce no sector da Fisioterapia e que se veu denunciando nos últimos meses a través do movemento #metooFisio, o Colexio Oficial de Fisioterapeutas de Galicia (CoFiGa) solicita a colaboración das colexiadas e dos colexiados para elaborar un estudo que permita extraer datos precisos e conclusións fiables que axuden a determinar a magnitude desta preocupante problemática.

Trátase dunha enquisa que se pode responder a través desta ligazón e que as colexiadas e os colexiados do CoFiGa poderán cumprimentar de maneira anónima.
 
Os resultados e  concusiones deste estudo serán utilizados nunha campaña de  visibilización desta problemática que o CoFiGa está a preparar sobre cuxo desenvolvemento manterémosvos puntualmente informadas/os.

Con el objetivo de iniciar un camino que nos permita erradicar la problemática de discriminación y abuso sexual en el entorno laboral que se produce en el sector de la Fisioterapia y que se ha venido denunciando a través del movimiento #metooFisio, el Colexio Oficial de Fisioterapeutas de Galicia (CoFiGa) solicita la colaboración de las colegiadas y de los colegiados para elaborar un estudio que permita extraer datos precisos y conclusiones fiables que ayuden a determinar la magnitud de esta preocupante problemática.

Se trata de una encuesta que se puede responder a través de este enlace y que las colegiadas y los colegiados del CoFiGa podrán cumplimentar de manera anónima.
 
Los resultados y concusiones de este estudio serán utilizados en una campaña de visibilización de esta problemática que el CoFiGa está preparando sobre cuyo desarrollo os mantendremos puntualmente informados.
Google Facebook Twitter Mas
Spot Loitadores

Un poema de Roberto Blanco Torres