Invitación para participar na I Edición dos Premios Loitadores

Un evento organizado por CoFiGa que se celebrará o sábado 16 de febreiro na Cidade da Cultura de Santiago e para o que xa está aberta a inscrición

21 Ene 2019 / Prensa CoFiGa / Sede COFIGA

A Xunta de Goberno do Colexio Oficial de Fisioterapeutas de Galicia (CoFiGa) convida a todos os colexiados e colexiadas a participar no acto de entrega da I Edición dos Premios Loitadores, un evento que se celebrará o próximo 16 de febreiro na Cidade da Cultura de Santiago de Compostela.

Tal e como avanza a Xunta de Goberno do CoFiGa, trátase dun evento concibido seguindo o lema “Loitador! Non te deteñas”, que caracteriza tanto o espírito dos nosos pacientes como o da nosa profesión” e que se expón como “un encontro entre colexiados e poboación, no que haberá espazo para a divulgación profesional da man de Loitadores e Loitadoras do cotián, entrega de premios ao esforzo e superación, Fisioterapia e moito máis”.

Xa está aberta a inscrición para participar neste evento organizado polo CoFiGa, ao que os colexiados e colexiadas que o desexen poderán asistir con acompañantes. Todos os asistentes deberán cumprimentar, antes do 11 de febreiro/2019, o formulario que pódese descargar na seguinte ligazón:

https://www.cofiga.org/premios-loitadores

Para facilitar os desprazamentos ata a Cidade da Cultura, CoFiGa poñerá a disposición dos asistentes un servizo gratuíto de autobuses desde as cidades da Coruña e Pontevedra.

Proximamente informaremos sobre o programa completo do acto.

Invitación para participar en la I Edición de los Premios Loitadores

Un evento organizado por CoFiGa que se celebrará el sábado 16 de febrero en la Cidade da Cultura de Santiago y para el que ya está abierta la inscripción

La Junta de Gobierno del Colexio Oficial de Fisioterapeutas de Galicia (CoFiGa) invita a todos los colegiados y colegiadas a participar en el acto de entrega de la I Edición de los Premios Loitadores, un evento que se celebrará el próximo 16 de febrero en la Cidade da Cultura de Santiago de Compostela.

Tal y como avanza la Junta de Gobierno del CoFiGa, se trata de un evento concebido siguiendo el lema “¡Loitador! Non te deteñas”, que caracteriza tanto el espíritu de nuestros pacientes como el de nuestra profesión” y que se plantea como “un encuentro entre colegiados y población, en el que habrá espacio para la divulgación profesional de la mano de Luchadores y Luchadoras de lo cotidiano, entrega de premios al esfuerzo y superación, Fisioterapia y mucho más”.

Ya está abierta la inscripción para participar en este evento organizado por el CoFiGa, al que los colegiados y colegiadas que lo deseen podrán asistir con acompañantes. Todos los asistentes deberán cumplimentar, antes del 11 de febrero/2019, el formulario que se puede descargar en el siguiente enlace:

https://www.cofiga.org/premios-loitadores

Para facilitar los desplazamientos hasta la Cidade da Cultura, CoFiGa pondrá a disposición de los asistentes un servicio gratuito de autobuses desde las ciudades de A Coruña y Pontevedra.

Próximamente informaremos sobre el programa completo del acto.

La Fisioterapia te da el aire que necesitas