A Facultade de Fisioterapia da UDC acolle a VII Xornada Universitaria de Fisioterapia en Osteoxénesis Imperfecta

Celebrarase o próximo 16 de novembro, aberta ao público e con inscrición gratuíta

06 Nov 2018 / Prensa CoFiGa / Sede COFIGA

A Facultade de Fisioterapia da Universidade da Coruña (UDC) acollerá o próximo 16 de novembro a VII Xornada Universitaria de Fisioterapia en Osteoxénesis Imperfecta que periodicamente organiza a Asociación Española de Ósos de Cristal (AHUCE) en diferentes universidades españolas

A Osteoxénesis Imperfecta (tamén coñecida como enfermidade dos ósos de cristal) é un trastorno conxénito que se caracteriza por unha fraxilidade excesiva dos ósos, como consecuencia dunha deficiencia conxénita na elaboración dunha proteína, o coláxeno tipo I. Tamén pode causar debilidade muscular e articular, dentes quebradizos, desviacións na columna, perda do sentido do oído e problemas respiratorios como asma e pneumonía.

Non existe unha cura, pero os síntomas poden previrse e controlarse a través do tratamento fisioterapéutico, que axuda a devolver a función e a capacidade a un paciente que adoita ter un historial amplo de fracturas ou de lesións en partes brandas, asociadas á hiperlaxitude e a falta de coláxeno tipo I, propia desta patoloxía.

Na abordaxe da Osteoxénesis Imperfecta (OI) o fisioterapeuta tamén desenvolve un papel fundamental na educación para a mobilidade dos afectados, a través de programas de exercicio terapéutico nos que se combina o fortalecemento muscular con acondicionamento aeróbico, enfocados para permitir aos afectados moverse con normalidade, desenvolver os seus esquemas motores, o seu equilibrio, gañar forza, ser flexibles, ser áxiles e o máis funcionais posibles.

Inscrición gratuíta

Dirixida principalmente a fisioterapeutas, estudantes de Fisioterapia, terapeutas ocupacionais e profesionais sanitarios interesados no tratamento e abordaxe das enfermidades pouco frecuentes, a VII Xornada Universitaria de Fisioterapia en Ostexénesis Imperfecta é gratuíta e aberta a todo tipo de público. Os interesados poden inscribirse a través de: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfdI7BnPF_uIuwjP6-BwhjqCI0CvmqrEERKlHQ6GLYCUu6QhQ/viewform?c=0&w=1

La Facultad de Fisioterapia de la UDC acoge la VII Jornada Universitaria de Fisioterapia en Osteogénesis Imperfecta

Se celebrará el próximo 16 de noviembre, abierta al público y con inscripción gratuita

La Facultad de Fisioterapia de la Universidad de A Coruña (UDC) acogerá el próximo 16 de noviembre la VII Jornada Universitaria de Fisioterapia en Osteogénesis Imperfecta que periódicamente organiza la Asociación Española de Huesos de Cristal (AHUCE) en diferentes universidades españolas

La Osteogénesis Imperfecta (también conocida como enfermedad de los huesos de cristal) es un trastorno congénito que se caracteriza por una fragilidad excesiva de los huesos, como consecuencia de una deficiencia congénita en la elaboración de una proteína, el colágeno tipo I. También puede causar debilidad muscular y articular, dientes quebradizos, desviaciones en la columna, pérdida del sentido del oído y problemas respiratorios como asma y neumonía.

No existe una cura, pero los síntomas pueden prevenirse y controlarse a través del tratamiento fisioterapéutico, que ayuda a devolver la función y la capacidad a un paciente que suele tener un historial amplio de fracturas o de lesiones en partes blandas, asociadas a la hiperlaxitud y la falta de colágeno tipo I, propia de esta patología.

En el abordaje de la Osteogénesis Imperfecta (OI) el fisioterapeuta también desarrolla un papel fundamental en la educación para la movilidad de los afectados, a través de programas de ejercicio terapéutico en los que se combina el fortalecimiento muscular con acondicionamiento aeróbico, enfocados para permitir a los afectados moverse con normalidad, desarrollar sus esquemas motores, su equilibrio, ganar fuerza, ser flexibles, ser ágiles y lo más funcionales posibles.

Inscripción gratuita

Dirigida principalmente a fisioterapeutas, estudiantes de Fisioterapia, terapeutas ocupacionales y profesionales sanitarios interesados en el tratamiento y abordaje de las enfermedades poco frecuentes, la VII Jornada Universitaria de Fisioterapia en Osteogénesis Imperfecta es gratuita y abierta a todo tipo de público. Los interesados pueden inscribirse a través de: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfdI7BnPF_uIuwjP6-BwhjqCI0CvmqrEERKlHQ6GLYCUu6QhQ/viewform?c=0&w=1

Google Facebook Twitter Mas
Spot Loitadores

Un poema de Roberto Blanco Torres