ASEM-Galicia ofrece un curso de asesoramento sobre imaxe persoal

A celebrar do 28 de maio ao 1 de xuño en Vigo, na sede da asociación

21 May 2018 / Prensa CoFiGa / Sede COFIGA

A Asociación Galega contra as Enfermidades  Neuromusculares (ASEM-Galicia) organiza o curso titulado “Potenciando o noso estilo”, que será impartido por  Rosina  Llandó, experta en asesoramento e imaxe persoal.

Cunha duración de 20 horas, o curso desenvolverase do 28 de maio ao 1 de xuño en Vigo, na sede da entidade (rúa Emilio Martínez Garrido, 21), con horario de 16:00-20:00h.

A inscrición, cun custo de 5 euros, pódese formalizar ata mañá, 22 de maio, a través de correo electrónico trabajosocial@asemgalicia.com ou do teléfono 986 378 001.

A recadación obtida polas inscricións será destinada integramente ao Servizo de Rehabilitación Infantil que presta  ASEM-Galicia.

ASEM-Galicia está integrada nunha ampla rede de 22 asociacións de enfermidades  neuromusculares con implantación en todo o territorio español e que traballan co obxectivo de mellorar as necesidades específicas das persoas afectadas por enfermidades  neuromusculares, contribuíndo con iso a incrementar a súa calidade de vida.

ASEM-Galicia ofrece un curso de asesoramiento sobre imagen personal

A celebrar del 28 de mayo al 1 de junio en Vigo, en la sede de la asociación

La Asociación Gallega contra las Enfermedades Neuromusculares (ASEM-Galicia) organiza el curso titulado “Potenciando nuestro estilo”, que será impartido por Rosina Llandó, experta en asesoramiento e imagen personal.

Con una duración de 20 horas, el curso se desarrollará del 28 de mayo al 1 de junio en Vigo, en la sede de la entidad (calle Emilio Martínez Garrido, 21), con horario de 16:00-20:00h.

La inscripción, con un coste de 5 euros, se puede formalizar hasta mañana, 22 de mayo, a través de correo electrónico trabajosocial@asemgalicia.com o del teléfono 986 378 001.

La recaudación obtenida por las inscripciones será destinada íntegramente al Servicio de Rehabilitación Infantil que presta ASEM-Galicia.

ASEM-Galicia está integrada en una amplia red de 22 asociaciones de enfermedades neuromusculares con implantación en todo el territorio español y que trabajan con el objetivo de mejorar las necesidades específicas de las personas afectadas por enfermedades neuromusculares, contribuyendo con ello a incrementar su calidad de vida.

Google Facebook Twitter Mas
Spot Loitadores

Un poema de Roberto Blanco Torres