A asesoría xurídica do CoFiGa cambia o horario de atención telefónica ao colexiado

Pasa a ser de 13:00h-15:00h, de luns a venres

07 May 2018 / Prensa CoFiGa / Sede COFIGA

A asesoría xurídica Lara Otero Díaz, que presta servizos de asesoramento técnico-xurídico ao  CoFiGa, cambia o horario de atención telefónica aos fisioterapeutas colexiados,  que a partir do martes 8 de maio/2018 pasará a ser de 13:00h-15:00h, de luns a venres.

Os colexiados CoFiGa tamén poden contactar coa asesoría xurídica a través dos correos electrónico asesoriajuridica@cofiga.org ou abogada@laraotero.com, desde os que se lles responderá canto antes sobre as súas consultas legais en materia de dereito social, administrativo,  contencionso-administrativa, civil ou penal.

A asesoría xurídica Lara Otero Díaz presta servizos de asesoramento técnico-xurídico ao  CoFiGa en materia laboral, civil, penal, administrativo e contencioso-administrativo, encargándose ademais da tramitación de todo tipo de procedementos en que a institución colexial puidese resultar interesada de modo institucional.

La asesoría jurídica del CoFiGa cambia el horario de atención telefónica al colegiado

Pasa a ser de 13:00h-15:00h, de lunes a viernes

La asesoría jurídica Lara Otero Díaz, que presta servicios de asesoramiento técnico-jurídico al CoFiGa, cambia el horario de atención telefónica a los fisioterapeutas colegiados,  que a partir del martes 8 de mayo/2018 pasará a ser de 13:00h-15:00h, de lunes a viernes.

Los colegiados CoFiGa también  pueden contactar con la asesoría jurídica a través de los correos electrónico asesoriajuridica@cofiga.org  o abogada@laraotero.com, desde los que se les responderá lo antes posible sobre sus consultas legales en materia de derecho social, administrativo, contencionso-administrativa, civil o penal.

La asesoría jurídica Lara Otero Díaz presta servicios de asesoramiento técnico-jurídico al CoFiGa en materia laboral, civil, penal, administrativo y contencioso-administrativo, encargándose además de la tramitación de todo tipo de procedimientos en que la institución colegial pudiera resultar interesada de modo institucional.o, encargándose además de la tramitación de todo tipo de procedimientos en que la institución colegial pudiera resultar interesada de modo institucional.

Google Facebook Twitter Mas
Spot Loitadores

Un poema de Roberto Blanco Torres