Os colexiados CoFiGa poden beneficiarse dun 15% de desconto no programa formativo PROFISIO

Unha plataforma virtual de aprendizaxe promovida pola editorial médica Panamericana e que está especialmente deseñada para a preparación de oposicións de Fisioterapia

26 Abr 2018 / Prensa CoFiGa / Sede COFIGA

Os colexiados CoFiGa poden beneficiarse dun 15% de desconto no programa formativo PROFISIO

En virtude ao convenio subscrito polo Colexio Oficial de Fisioterapeutas (CoFiGa) coa editorial médica Panamericana, os colexiados CoFiGa poderán beneficiarse dun 15% de desconto na contratación do programa formativo PROFISIO, unha plataforma virtual de aprendizaxe especialmente deseñada para a preparación de oposicións dos fisioterapeutas. Este desconto súmase á oferta de lanzamento, tamén dun 15% de desconto, se a contratación realízase antes do 31 de maio/2018.

Trátase dun programa formativo  online especificamente dirixido a fisioterapeutas  que desexen presentarse a calquera das convocatorias de oposicións de Fisioterapia que se celebren en España para obter praza na Sanidade Pública. Dirixido polo profesor Jesús Seco, conta cun contido elaborado por expertos en formación en Fisioterapia que se irá actualizando en función dos temarios oficiais das diferentes convocatorias das correspondentes comunidades autónomas.

Os colexiados CoFiGa interesados poderán acceder a PROFISIO a través de calquera dispositivo con conexión a Internet, dispoñendo dun temario completo e actualizado a medida que as correspondentes comunidades autónomas publiquen os contidos oficiais de cada oposición, ademais de adestramentos tipo test e simulacros de exame para axudar a reforzar coñecementos, cunha  tutorización  online personalizada por parte dun equipo de expertos.

PROFISIO tamén dispón de diferentes recursos multimedia, como unha base de datos de aproximadamente 8.000 preguntas incluídas nas Ofertas Públicas de Emprego (OPEs) de Fisioterapia convocadas con anterioridade, na que se inclúe unha explicación detallada da resposta a cada pregunta e os temas aos que fai referencia.

O código de desconto para os fisioterapeutas colexiados o CoFiGa é:  PROFISIOCOFIGA.

Máis información enhttps://www.medicapanamericana.com/profisio#cursosPrecios

Contacto: profisio@medicapanamericana.es

Los colegiados CoFiGa pueden beneficiarse de un 15% de descuento en el programa formativo PROFISIO

Una plataforma virtual de aprendizaje promovida por la editorial médica Panamericana y que está especialmente diseñada para la preparación de oposiciones de los fisioterapeutas

En virtud al convenio suscrito por el Colexio Oficial de Fisioterapeutas (CoFiGa) con la editorial médica Panamericana, los colegiados CoFiGa podrán beneficiarse de un 15% de descuento en la contratación del programa formativo PROFISIO, una plataforma virtual de aprendizaje especialmente diseñada para la preparación de oposiciones de los fisioterapeutas. Este descuento se suma a la oferta de lanzamiento, también de un 15% de descuento, si la contratación se realiza antes del 31 de mayo/2018.

Se trata de un programa formativo online específicamente dirigido a fisioterapeutas  que deseen presentarse a cualquiera de las convocatorias de oposiciones de Fisioterapia que se celebren en España para obtener plaza en la Sanidad Pública. Dirigido por el profesor Jesús Seco, cuenta con un contenido elaborado por expertos en formación en Fisioterapia que se irá actualizando en función de los temarios oficiales de las diferentes convocatorias de las correspondientes comunidades autónomas.

Los colegiados CoFiGa interesados podrán acceder a PROFISIO a través de cualquier dispositivo con conexión a Internet, disponiendo de un temario completo y actualizado a medida que las correspondientes comunidades autónomas publiquen los contenidos oficiales de cada oposición, además de entrenamientos tipo test y simulacros de examen para ayudar a reforzar conocimientos, con una tutorización online personalizada por parte de un equipo de expertos.

PROFISIO también dispone de diferentes recursos multimedia, como una base de datos de aproximadamente 8.000 preguntas incluidas en las Ofertaas Públicas de Empleo (OPEs) de Fisioterapia convocadas con anterioridad, en la que se incluye una explicación detallada de la respuesta a cada pregunta y los temas a los que hace referencia.

El código de descuento para los fisioterapeutas colegiados el CoFiGa es: PROFISIOCOFIGA.

Más información en: https://www.medicapanamericana.com/profisio#cursosPrecios

Contacto: profisio@medicapanamericana.es

Google Facebook Twitter Mas
Spot Loitadores

Un poema de Roberto Blanco Torres