CoFiGa asiste no Senado á entrega da distinción ao profesor Ramón Fernández Cervantes

Un galardón outorgado por Unión Profesional, a proposta do CGCFE, como recoñecemento á súa exemplar traxectoria no exercicio profesional, á súa inestimable achega á historia e desenvolvemento da Fisioterapia no noso país e polo seu compromiso coa ética e a deontología profesional

19 Oct 2017 / Prensa CoFiGa / Sede COFIGA

O presidente do Colexio Oficial de Fisioterapeutas de Galicia, Perfecto Pampín Lado, asistiu esta mañá ao acto de entrega ao fisioterapeuta galego Ramón Fernández Cervantes da distinción concedida por Unión Profesional, a proposta do Consello Xeral de Colexios de Fisioterapeutas de España (CGCFE), como recoñecemento á súa exemplar traxectoria no exercicio profesional, á súa inestimable achega á historia e desenvolvemento da Fisioterapia no noso país e polo seu compromiso coa ética e a deontología profesional.

O acto de entrega dos I Premios, Medallas e Distincións de Unión Profesional, que se desenvolveu esta mañá no antigo salón de sesións do Senado, en Madrid, presidido por Pío García-Escudeiro, contou tamén coa presenza dos presidentes do Consello Xeral de Colexios de Fisioterapeutas de España (Miguel Villafaina Muñoz), da Asociación Española de Fisioterapeutas (Fernando Ramos Gómez), da Conferencia Nacional de Decanos de Facultades de Fisioterapia (Fausto José Barbeiro Igrexas), dos Colexios Profesionais de Fisioterapeutas da Comunidad de Madrid (José Antonio Martín Urrialde) e de Castela-A Mancha (Natalio Martínez Lozano), entre outras personalidades vinculadas aos ámbitos académico, profesional e científico da Fisioterapia Española.

Ramón Fernández Cervantes

O profesor doutor Ramón Fernández Cervantes (Ferrol, 1957) foi un dos impulsores de primeiro centro universitario de Galicia onde cursar os estudos de Fisioterapia, a actual Facultade de Fisioterapia da UDC, centro que dirixiu entre 1990 e 2017.

Autor do documento que sentou as bases para a posta en funcionamento (curso 1990-1991) da entón Escola Universitaria de Fisioterapia, Fernández Cervantes tamén deseñou o proxecto en base ao cal se desenvolveu o título de Grao e a actual Facultade de Fisioterapia da Coruña, mantendo a súa estrutura e independencia. Deseñou así mesmo o Programa de Doutoramento en Saúde, Discapacidade, Dependencia e Benestar, así como Máster en Discapacidade e Dependencia que actualmente se cursa na UDC.

Xunto á súa traxectoria académica, desenvolveu a representación da Fisioterapia española a través da Presidencia da Asociación Española de Fisioterapeutas-AEF (1990-1998 e 2003-2008).

Os seus traballos sobre Fisioterapia en Atención Primaria constituíron as bases sobre as que o INSALUD en 1989 reglamentó a integración da figura do fisioterapeuta dentro do equipo de Atención Primaria, supoñendo un merecido recoñecemento á profesión e a creación dun importante número de postos de traballo.

En 2009 foi galardoado coa insignia de ouro do Colexio Oficial de Fisioterapeutas de Galicia (CoFiGa) en recoñecemento á súa longa traxectoria en favor da Fisioterapia e en 2017 recibiu a medalla de honra da Facultade de Fisioterapia da UDC.

 

CoFiGa asiste en el Senado a la entrega de la distinción al profesor Ramón Fernández Cervantes

Un galardón otorgado por Unión Profesional. a propuesta del Consejo General de Colegios de Fisioterapeutas de España, como reconocimiento a su ejemplar trayectoria en el ejercicio profesional, a su inestimable aportación a la historia y desarrollo de la Fisioterapia en nuestro país y por su compromiso con la ética y la deontología profesional

El presidente del Colexio Oficial de Fisioterapeutas de Galicia, Perfecto Pampín Lado, asistió esta mañana al acto de entrega al fisioterapeuta gallego Ramón Fernández Cervantes de la distinción concedida por Unión Profesional, a propuesta del Consejo General de Colegios de Fisioterapeutas de España (CGCFE), como reconocimiento a su ejemplar trayectoria en el ejercicio profesional, a su inestimable aportación a la historia y desarrollo de la Fisioterapia en nuestro país y por su compromiso con la ética y la deontología profesional.

El acto de entrega de los I Premios, Medallas y Distinciones de Unión Profesional, que se desarrolló esta mañana en el antiguo salón de sesiones del Senado, presidido por Pío García-Escudero, contó también con la presencia de los presidentes del Consejo General de Colegios de Fisioterapeutas de España (Miguel Villafaina Muñoz), de la Asociación Española de Fisioterapeutas (Fernando Ramos Gómez), de la Conferencia Nacional de Decanos de Facultades de Fisioterapia (Fausto José Barbero Iglesias), de los Colegios Profesionales de Fisioterapeutas de la Comunidad de Madrid (José Antonio Martín Urrialde) y de Castilla-La Mancha (Natalio Martínez Lozano), entre otras personalidades vinculadas a los ámbitos académico, profesional y científico de la Fisioterapia Española.   

Ramón Fernández Cervantes

El profesor doctor Ramón Fernández Cervantes (Ferrol, 1957) ha sido uno de los impulsores de primer centro universitario de Galicia donde cursar los estudios de Fisioterapia, la actual Facultad de Fisioterapia de la UDC, centro que dirigió entre 1990 y 2017.

Autor del documento que sentó las bases para la puesta en funcionamiento (curso 1990-1991) de la entonces Escuela Universitaria de Fisioterapia, Fernández Cervantes también diseñó el proyecto en base al cual se desarrolló el título de Grado y la actual Facultad de Fisioterapia de A Coruña, manteniendo su estructura e independencia. Diseñó asimismo el Programa de Doctorado en Salud, Discapacidad, Dependencia y Bienestar, así como Máster en Discapacidad y Dependencia que actualmente se cursa en la UDC.

Junto a su trayectoria académica, desarrolló la representación de la Fisioterapia española a través de la Presidencia de la Asociación Española de Fisioterapeutas-AEF (1990-1998 y 2003-2008).

Sus trabajos sobre Fisioterapia en Atención Primaria constituyeron las bases sobre las que el INSALUD en 1989 reglamentó la integración de la figura del fisioterapeuta dentro del equipo de Atención Primaria, suponiendo un merecido reconocimiento a la profesión y la creación de un importante número de puestos de trabajo.

En 2009 fue galardonado con la insignia de oro del Colexio Oficial de Fisioterapeutas de Galicia (CoFiGa) en reconocimiento a su larga trayectoria en favor de la Fisioterapia y en 2017 recibió la medalla de honor de la Facultad de Fisioterapia de la UDC.

La Fisioterapia te da el aire que necesitas