Prazo para presentar comunicacións ao V Encontro Galego de Enfermería e Fisioterapia que organiza o sindicato SATSE

Celebrarase o próximo 26 de outubro en Santiago de Compostela, adicado á figura de Isabel Zendal y baixo o lema “Investigando o pasado, creando futuro”

12 Sep 2017 / Prensa CoFiGa / Sede COFIGA

O 30 de setembro/2017 finaliza o prazo para presentar comunicacións, tanto en formato oral como poster, no V Encontro Galego de Enfermería e Fisioterapia que o sindicato SATSE organiza o próximo 26 de outubro/2017 en Santiago de Compostela, que se desenvolverá baixo o lema “Investigando o pasado, creando futuro” e no que este ano poderán participar por primeira vez os alumnos de cuarto curso dos Graos de Fisioterapia e de Enfermería.

Unha das principais novidades do V Encontro Galego de Enfermería e Fisioterapia organiza SATSE é que os galardóns pasarán a chamarse “Premios Isabel Zendal”, en homenaxe á muller que fai máis de douscentos anos deu os primeiros pasos na Enfermería galega coa súa participación na Real Expedición Filantrópica da Vacina para erradicar as vexigas en América e Asia. A súa fazaña foi coidar de 22 nenos orfos que portaron no seu corpo a vacina das vexigas, durante a dura travesía que os levou en 1803 desde o porto da Coruña a distintas cidades de América Latina, finalizando o seu periplo en México, onde é unha figura recoñecida pola Enfermería do país.

Recentemente, SATSE ha redescuberto a figura de Isabel Zendal, sobre a que realizou un documental no que relata a súa vida e fazaña. Grazas a esta visibilidade, o Concello de Ordes nomeouna no pasado mes de decembro filla predilecta.

Como en anteriores edicións, este encontro galego de fisioterapeutas e enfermeiros será acreditado pola Universidade de Castela-A Mancha (UCLM).

Os traballos deberán ser remitidos, antes do día 30 deste mes de setembro, no correo electrónico encuentrogalicia@satse.es

Destacar finalmente que este encontro de fisioterapeutas e enfermeiros galegos, que ata esta edición celebrábase de maneira itinerante polas catro provincias galegas, pasará a ter a súa sede permanente en Santiago de Compostela.

A súa V edición celebrarase o próximo 26 de outubro de 2017 en San Francisco Hotel Monumento (rúa Campillo de San Francisco nº 3) de Santiago de Compostela (preto da Facultade de Medicina).

Libro dixital do IV Encontro Científico Galego de Enfermería e Fisioterapia celebrado o pasado ano en Lugo

SATSE-Galicia publicou libro que recolle todos os traballos presentados e defendidos no IV Encontro Científico de Enfermería e Fisioterapia de Galicia celebrado o pasado ano en Lugo.

Na publicación dixital, no que se recollen as 8 comunicacións de profesionais, as 9 comunicacións de recentemente graduados e os 12 pósteres presentados ao Encontro, pódese descargar en arquivo adxunto a esta información.

 

Plazo para presentar comunicaciones al V Encuentro Gallego de Enfermería y Fisioterapia que organiza el sindicato SATSE

Se celebrará el próximo 26 de octubre en Santiago de Compostela, bajo el lema “Investigando el pasado, creando futuro

El 30 de septiembre/2017 finaliza el plazo para presentar comunicaciones, tanto en formato oral como poster, en el V Encuentro Gallego de Enfermería y Fisioterapia que el sindicato SATSE organiza el próximo 26 de octubre/2017 en Santiago de Compostela, que se desarrollará bajo el lema “Investigando el pasado, creando futuro” y en el que este año podrán participar por primera vez los alumnos de cuarto curso de los Grados de Fisioterapia y de Enfermería.

Una de las principales novedades del V Encuentro Gallego de Enfermería y Fisioterapia organiza SATSE es que los galardones pasarán a llamarse "Premios Isabel Zendal", en homenaje a la mujer que hace más de doscientos años dio los primeros pasos en la Enfermería gallega con su participación en la Real Expedición Filantrópica de la Vacuna para erradicar la viruela en América y Asia. Su hazaña fue cuidar de 22 niños huérfanos que portaron en su cuerpo la vacuna de la viruela, durante la dura travesía que los llevó en 1803 desde el puerto de A Coruña a distintas ciudades de América Latina, finalizando su periplo en México, donde es una figura reconocida por la Enfermería del país.

Recientemente, SATSE ha redescubierto la figura de Isabel Zendal, sobre la que ha realizado un documental en el que relata su vida y hazaña. Gracias a esta visibilidad, el Concello de Ordes la ha nombrado en el pasado mes de diciembre hija predilecta.

Como en anteriores ediciones, este encuentro gallego de fisioterapeutas y enfermeros será acreditado por la Universidad de Castilla-La Mancha (UCLM).

Los trabajos deberán ser remitidos, antes del día 30 de este mes de septiembre, en el correo electrónico encuentrogalicia@satse.es

Destacar finalmente que este encuentro de fisioterapeutas y enfermeros gallegos, que hasta esta edición se celebraba de manera itinerante por las cuatro provincias gallegas, pasará a tener su sede permanente en Santiago de Compostela.

Su V edición se celebrará el próximo 26 de octubre de 2017 en San Francisco Hotel Monumento (calle Campillo de San Francisco nº 3) de Santiago de Compostela (cerca de la Facultad de Medicina).

Libro digital del IV Encuentro Científico Gallego de Enfermería y Fisioterapia celebrado el pasado año en Lugo

SATSE-Galicia ha publicado libro que recoge todos los trabajos presentados y defendidos en el IV Encuentro Científico de Enfermería y Fisioterapia de Galicia celebrado el pasado año en Lugo.

En la publicación digital, en el que se recogen las 8 comunicaciones de profesionales, las 9 comunicaciones de recién graduados y los 12 pósters presentados al Encuentro, se puede descargar en archivo adjunto a esta información. 

La Fisioterapia te da el aire que necesitas