Cásting de fisioterapeutas voluntarios que desexen participar na rodaxe do spot da nova campaña divulgativa nacional que prepara o CGCFE

Envía a túa candidatura para participar no spot, que se rodará en Galicia baixo o lema “En cada etapa, en boas mans”

10 Jul 2017 / Prensa CoFiGa / Sede COFIGA

O Consello Xeral de Colexios de Fisioterapeutas de España (CGCFE) está a preparar unha nova campaña divulgativa da Fisioterapia, que incluirá un spot rodado en Galicia e para o que se precisa a colaboración de fisioterapeutas voluntarios. A nova campaña do CGCFE desenvolverase a nivel nacional baixo o lema “En cada etapa, en boas mans”.

Se desexades participar, debedes enviar un correo electrónico á dirección info@cofiga.org, cos vosos datos de contacto e unha fotografía recente das vosas mans e cara. O prazo comeza hoxe e prolongarase ata o día 17 deste mes de xullo.

Desde o CoFiGa, animámosvos a participar nesta nova iniciativa do CGCFE para poñer en valor a Fisioterapia e darlle a máxima visibilidade.

Cásting de fisioterapeutas voluntarios que deseen participar en el rodaje del spot de la nueva campaña divulgativa nacional que prepara el CGCFE

Envía tu candidatura para participar en el spot, que se rodará en Galicia bajo el lema “En cada etapa, en buenas manos”

El Consejo General de Colegios de Fisioterapeutas de España (CGCFE) está preparando una nueva campaña divulgativa de la Fisioterapia, que incluirá un spot rodado en Galicia y para el que se precisa la colaboración de fisioterapeutas voluntarios. La nueva campaña del CGCFE se desarrollará a nivel nacional bajo el lema “En cada etapa, en buenas manos”.

Si deseáis, debéis enviar un correo electrónico a la dirección info@cofiga.org, con vuestros datos de contacto y una fotografía reciente de vuestras manos y cara. El plazo comienza hoy y se prolongará hasta el día 17 de este mes de julio.

Desde el CoFiGa, os animamos a participar en esta nueva iniciativa del CGCFE para poner en valor la Fisioterapia y darle la máxima visibilidad. 

Google Facebook Twitter Mas
Spot Loitadores

Un poema de Roberto Blanco Torres