II Premio de Investigación en Enfermidade Intestinal “León Pecasse”

Aberto á participación de fisioterapeutas colexiados, conta cunha dotación económica de 3.000 euros

04 Jul 2017 / Prensa CoFiGa / Sede COFIGA

A Asociación de Enfermos de Cronh e Coliste Ulcerosa de Cantabria e a Confederación de Asociacións de Enfermos de Crohn e Colite Ulcerosa de España (ACCU España) convoca o II Premio de Investigación en Enfermidade Intestinal “León Pecasse”, que ten por obxectivo promover e divulgar a investigación neste tipo de patoloxías e mellorar a calidade de vida dos afectados.

Aberto á participación de fisioterapeutas colexiados e cunha dotación económica de 3.000 euros, poderán participar na convocatoria investigadores ou equipos de investigación que presenten un traballo no que se aborde calquera aspecto relativo á enfermidade inflamatoria intestinal en calquera dos seus ámbitos biopsicosociales.

O prazo de presentación finaliza o día 31 do próximo mes de decembro/2017 e o fallo do xurado comunicarase ao gañador antes do 30 de abril/2018. 

Achegamos documento coa convocatoria e as bases do Premio.

Máis información en: www.accucantabria.es

II Premio de Investigación en Enfermedad Intestinal “León Pecasse”

Abierto a la participación de fisioterapeutas colegiados, cuenta con una dotación económica de 3.000 euros

La Asociación de Enfermos de Cronh y Colistis Ulcerosa de Cantabria y la Confederación de Asociaciones de Enfermos de Crohn y Colitis Ulcerosa de España (ACCU España) convoca el II Premio de Investigación en Enfermedad Intestinal “León Pecasse”, que tiene por objetivo promover y divulgar la investigación en este tipo de patologías y mejorar la calidad de vida de los afectados.

Abierto a la participación de fisioterapeutas colegiados y con una dotación económica de 3.000 euros, podrán participar en la convocatoria investigadores o equipos de investigación que presenten un trabajo en el que se aborde cualquier aspecto relativo a la enfermedad inflamatoria intestinal en cualquiera de sus ámbitos biopsicosociales.

El plazo de presentación finaliza el día 31 del próximo mes de diciembre/2017 y el fallo del jurado se comunicará al ganador antes del 30 de abril/2018.  

Adjuntamos documento con la convocatoria y las bases del Premio.

Más información en: www.accucantabria.es

Google Facebook Twitter Mas
Dalle un SI á Fisioterapia

Día Mundial da Fisioterapia 2016