O profesor Rafael Durán, nomeado decano en funcións da Facultade de Fisioterapia de Pontevedra (Universidade de Vigo)

En subtitución do profesor Gustavo Rodríguez e cun equipo integrado polas profesoras Lilian Rosana Ferreira, como vicedecana, e Lourdes Maceiras, que continúa na Secretaría Académica

22 Jun 2017 / Prensa CoFiGa / Sede COFIGA

O profesor do Departamento de Bioloxía Funcional e Ciencias da Saúde Rafael Durán ven de ser nomeado 2017 novo decano en funcións da Facultade de Fisioterapia de Pontevedra (Universidade de Vigo), en substitución do profesor Gustavo Rodríguez. As profesoras Lilian Rosana Ferreira, como vicedecana, e Lourdes Maceiras, que continúa na Secretaría Académica,  completan o equipo que se situará á fronte do centro ao longo do vindeiro ano e que inicia a súa etapa co propósito de completar os preparativos para curso 2017/2018.

Rafael Durán foi nomeado o pasado mércores 21 de xuño de decano en funcións da Facultade de Fisioterapia de Pontevedra por un período dun ano, despois de que o proceso electoral aberto en maio se completase sen candidatos para tomar o relevo do profesor Rodríguez Fuentes, quen completaba o seu mandato dun ano despois de ser nomeado tamén decano en funcións en xuño de 2016, ante a falta de candidaturas para suceder a profesora Eva María Lantarón.

Docente neste centro do campus pontevedrés da Universidade de Vigo desde os seus inicios, nos que exerceu como xefe de estudos ata a elección da primeira xunta directiva, Rafael Durán é profesor da Área de Fisioloxía, á que pertence tamén a profesora Ferreira, que formou parte da xunta de PDI-Funcionario durante máis de dúas décadas. Pola súa banda, Lourdes Maceiras é profesora da Área de Medicina Preventiva e Saúde Pública da Universidade de Vigo.

O novo decano en funcións incidiu na necesidade de reforzar o profesorado da Área de Fisioterapia, así como de potenciar unha Facultade que “é o único centro de Ciencias da Saúde da Universidade de Vigo, un centro punteiro cun alumnado moi bo, cunha das notas de corte máis altas”. O profesor Durán tamén apunta que a RPT do persoal de administración e servizos ou as xubilacións entre os docentes desta Área fan que esta vaia ser “unha época de cambios” no centro.

Destacar neste sentido que Fisioterapia é unha das titulacións máis demandadas do campus de Pontevedra e a que este curso tivo a nota de corte máis alta cun 10,244. Cada curso oferta 50 prazas.

O profesor Durán recoñece así mesmo o traballo desenvolvido no último ano polo equipo que encabezaba Rodríguez, no que o centro someteuse nos últimos meses á acreditación da súa titulación. “Recibimos xa a avaliación provisional, positiva, que recolle tamén cousas a mellorar”, tal e como explica a profesora Maceiras, dun plan de melloras que levou ao centro, por exemplo, a elaborar recentemente enquisas de satisfacción para o alumnado, PAS e empregadores.

El profesor Rafael Durán, nombrado decano en funciones de la Facultad de Fisioterapia de Pontevedra (Universidade de Vigo)

En substitución del profesor Gustavo Rodríguez y con un equipo integrado por las profesoras Lilian Rosana Herrera, como vicedecana, y Lourdes Maceiras, que continúa en la Secretaría Académica

El profesor del Departamento de Biología Funcional y Ciencias de la Salud Rafael Durán ha sido nombrado decano en funciones de la Facultad de Fisioterapia de Pontevedra (Universidade de Vigo), en substitución del profesor Gustavo Rodríguez. Las profesoras Lilian Rosana Herrera, como vicedecana, y Lourdes Maceiras, que continúa en la Secretaría Académica, completan el equipo que se situará al frente del centro a lo largo del próximo año y que inicia su etapa con el propósito de completar los preparativos para curso 2017/2018.

Rafael Durán fue nombrado el pasado miércoles 21 de junio de 2017 decano en funciones de la Facultad de Fisioterapia de Pontevedra por un período de un año, después de que el proceso electoral abierto en mayo se completara sin candidatos para tomar el relevo del profesor Rodríguez Fuentes, quien completaba su mandato de un año después de ser nombrado también decano en funciones en junio de 2016, ante la falta de candidaturas para suceder la profesora Eva María Lantarón.

Docente en este centro del campus pontevedrés de la Universidade de Vigo desde sus inicios, en los que ejerció como jefe de estudios hasta la elección de la primera junta directiva, Rafael Durán es profesor del Área de Fisiología de la Universidade de Vigo, a la que pertenece también la profesora Herrera, que formó parte de la junta de PDI-Funcionario durante más de dos décadas. Por su parte, Lourdes Maceiras es profesora del Área de Medicina Preventiva y Salud Pública.

El nuevo decano en funciones incidió en la necesidad de reforzar el profesorado del Área de Fisioterapia, así como de potenciar una Facultad que “es el único centro de Ciencias de la Salud de la Universidad de Vigo, un centro puntero con un alumnado muy bueno, con una de las notas de corte más altas”. El profesor Durán también apunta que la RPT del personal de administración y servicios o las jubilaciones entre los docentes de este Área hacen que esta vaya ser “una época de cambios” en el centro.

Destacar en este sentido que Fisioterapia es una de las titulaciones más demandadas del campus de Pontevedra y la que este curso tuvo la nota de corte más alta con un 10,244. Cada curso oferta 50 plazas.

El profesor Durán reconoce así mismo el trabajo desarrollado en el último año por el equipo que encabezaba Rodríguez Fuentes, en el que el centro se sometió en los últimos meses a la acreditación de su titulación. “Recibimos ya la evaluación provisional, positiva, que recoge también cosas a mejorar”, tal y como explica la profesora Maceiras, de un plan de mejoras que llevó al centro, por ejemplo, a elaborar recién encuestas de satisfacción para el alumnado, PALAS y empleadores
La Fisioterapia te da el aire que necesitas