Publicado no DOG o plan de estabilidade de emprego e provisión de prazas de persoal estatutario do SERGAS (2017-2018)

Describe o proceso polo que as 11 prazas de fisioterapeutas que actualmente, e desde hai máis de dous anos, atópanse en situación de "servizos determinados", pasarán a converterse en interinidades, saíndo a convocatoria pública en data aínda non especificada

08 May 2017 / Prensa CoFiGa / Sede COFIGA

O Diario Oficial de Galicia (DOG) publicou o pasado 4 de maio de 2017 a resolución do plan de estabilidade de emprego e provisión de prazas de persoal estatutario do SERGAS (2017-2018).

Na devandita resolución descríbese o proceso polo que as 11 prazas de fisioterapeutas que actualmente, e desde hai máis de dous anos, atópanse en situación de "servizos determinados", pasarán a converterse en interinidades, saíndo a convocatoria pública en data aínda non especificada.

Antes do 31 de marzo de 2018 realizarase o mesmo proceso para as prazas que se atopen en situación de "acúmulo de tarefas" tamén en situación de longa duración.

Para máis información, consúltanos as túas dúbidas a través do email info@cofiga.org e asunto: Fisioterapia Laboral.

Publicado en el DOG el plan de estabilidad de empleo y provisión de plazas de personal estatutario del SERGAS (2017-2018)

Describe el proceso por el cual las 11 plazas de fisioterapeutas que actualmente, y desde hace más de dos años, se encuentran en situación de "servicios determinados", pasarán a convertirse en interinidades, saliendo a convocatoria pública en fecha todavía no especificada

El Diario Oficial de Galicia (DOG) publicó el pasado 4 de mayo de 2017 la resolución del plan de estabilidad de empleo y provisión de plazas de personal estatutario del SERGAS (2017-2018).

En dicha resolución se describe el proceso por el cual las 11 plazas de fisioterapeutas que actualmente, y desde hace más de dos años, se encuentran en situación de "servicios determinados", pasarán a convertirse en interinidades, saliendo a convocatoria pública en fecha todavía no especificada.

Antes del 31 de marzo de 2018 se realizará el mismo proceso para las plazas que se encuentren en situación de "acúmulo de tareas" también en situación de larga duración.

Para más información, consúltanos tus dudas a través del email info@cofiga.org y asunto: Fisioterapia Laboral.

Google Facebook Twitter Mas
Dalle un SI á Fisioterapia

Día Mundial da Fisioterapia 2016