A Asociación de Diagnosticad@s de Cancro de Mama de Pontevedra (ADICAM) organiza en Cangas talleres sobre o Linfedema

Todos os luns de maio, abordando aspectos como o seu tratamento e prevención, coidados post-mastectomía a medio e longo prazo, coidados estéticos nunha paciente oncolóxica e a alimentación como axuda fundamental para as persoas afectadas por esta patoloxía

05 May 2017 / Prensa CoFiGa / Sede COFIGA

A Asociación de Diagnosticad@s de Cancro de Mama de Pontevedra (ADICAM) organiza en Cangas do Morrazo unha serie de talleres gratuítos sobre o Linfedema, nos que ao longo do mes de maio abordaranse aspectos como o seu tratamento e prevención, coidados post-mastectomía a medio e longo prazo, coidados estéticos nunha paciente oncolóxica e a alimentación como axuda fundamental para as persoas afectadas por esta patoloxía.

Concretamente, os talleres para desenvolver son os seguintes:

- Día 8 de maio: “Tratamento e Prevención do Linfedema”, a cargo das fisioterapeutas Elisabet Gil Nogueira e Silvia Medina López .

- Día 15 de maio: “Coidados post-mastectomía a medio e longo prazo”, a cargo da enfermeira Lara Pedrero Monge.

- Día 22 de maio: “Coidados estéticos nunha paciente oncolóxica”, a cargo de Virginia López Bonfante, da Asociación Española de Estética Oncolóxica.

- Día 29 de maio: “Linfedema: a alimentación, unha axuda fundamental”, a cargo de Salvador Ramos Rey, director médico de "Talaso Atlántico".

Os talleres desenvolveranse na sede de Adicam (Valentín Losada, 1-1º) todos os luns do mes de maio, con entrada gratuíta e abertos a todas as persoas interesadas,  xa sexan diagnosticade@s, familia ou profesionais.

La Asociación de Diagnosticad@os de Cancro de Mama de Pontevedra (ADICAM) organiza en Cangas talleres sobre el Linfedema

Todos los lunes de mayo, abordando aspectos como su tratamiento y prevención, cuidados post-mastectomía a medio y largo plazo, cuidados estéticos en una paciente oncológica y la alimentación como ayuda fundamental para las personas afectadas por esta patología

La Asociación de Diagnosticad@os de Cancro de Mama de Pontevedra (ADICAM) organiza en Cangas do Morrazo una serie de talleres gratuitos sobre el Linfedema, en los que a lo largo del mes de mayo se abordarán aspectos como su tratamiento y prevención, cuidados post-mastectomía a medio y largo plazo, cuidados estéticos en una paciente oncológica y la alimentación como ayuda fundamental para las personas afectadas por esta patología.

Concretamente, los talleres a desarrollar son los siguientes:

- Día 8 de mayo: "Tratamiento y Prevención del Linfedema ", a cargo de las fisioterapeutas Elisabet Gil Nogueira y Silvia Medina López .

- Día 15 de mayo: “Cuidados post-mastectomía a medio y largo plazo”, a cargo de la enfermera Lara Pedrero Monge.

- Día 22 de mayo: “Cuidados estéticos en una paciente oncológica”, a cargo de Virginia López Bonfante, de la Asociación Española de Estética Oncológica.

- Día 29 de mayo: “Linfedema: la alimentación, una ayuda fundamental”, a cargo de Salvador Ramos Rey, director médico de "Talaso Atlántico".

Los talleres se desarrollarán en la sede de Adicam (Valentín Losada, 1-1º) todos los lunes del mes de mayo, con entrada gratuita y abiertos a todas las personas interesadas,  ya sean diagnosticad@s, familia o profesionales.

Google Facebook Twitter Mas
Dalle un SI á Fisioterapia

Día Mundial da Fisioterapia 2016