Apoio do CoFiGa á campaña “Rompamos xuntos barreiras polo autismo. Fagamos unha sociedade accesible”

Faite un selfie rompendo o cartel e compárteo en redes sociais cos hashtag #DiaMundialAutismo #AutismoGalicia #Autism-Europe

28 Mar 2017 / Prensa CoFiGa / Sede COFIGA

O Colexio Oficial de Fisioterapeutas de Galicia apoia a campaña posta en marcha para conmemorar o Día Mundial de Concienciación sobre o Autismo que celébrase o 2 de abril e que este ano se desenvolverá en torno ao lema “Rompamos xuntos barreiras polo autismo. Fagamos unha sociedade accesible”.

A campaña consiste en compartir en redes sociais, cos hashtag #DiaMundialAutismo #AutismoGalicia #Autism-Europe, unha fotografía rompendo o cartel que achegamos nesta información. Tamén podes solidarizarche asinando o Manifesto que tamén achegamos.

As persoas con autismo enfróntanse a numerosas barreiras á hora de gozar dos seus dereitos fundamentais e de formar parte plenamente da comunidade.

As barreiras ás que se enfrontan varían en función de cada individuo e das súas necesidades específicas. Para o movemento asociativo do autismo é moi importante que a sociedade entenda cales son esas barreiras porque iso permitirá unha mellor adaptación ás súas necesidades e reforzará a inclusión destas persoas en todos os ámbitos da sociedade.

Máis información sobre a campaña en: http://diamundialautismo.com/haz-un-xesto/

Apoyo del CoFiGa a la campaña “Rompamos juntos barreras por el autismo. Hagamos una sociedad accesible”

Hazte un selfie rompiendo el cartel y compártelo en redes sociales con los hashtag #DiaMundialAutismo #AutismoGalicia #Autism-Europe

El Colexio Oficial de Fisioterapeutas de Galicia apoya la campaña puesta en marcha para conmemorar el Día Mundial de Concienciación sobre el Autismo que cada año se celebra el 2 de abril y que este año se desarrollará en torno al lema “Rompamos juntos barreras por el autismo. Hagamos una sociedad accesible”.

La campaña consiste en compartir en redes sociales, con los hashtag #DiaMundialAutismo #AutismoGalicia #Autism-Europe, una fotografía rompiendo el cartel que adjuntamos en esta información. También puedes solidarizarte firmando el Manifiesto que también adjuntamos.

Las personas con autismo se enfrentan a numerosas barreras a la hora de disfrutar de sus derechos fundamentales y de formar parte plenamente de la comunidad.

Las barreras a las que se enfrentan varían en función de cada individuo y de sus necesidades específicas. Para el movimiento asociativo del autismo es muy importante que la sociedad entienda cuáles son esas barreras porque eso permitirá una mejor adaptación a sus necesidades y reforzará la inclusión de estas personas en todos los ámbitos de la sociedad.

Más información sobre la campaña en: http://diamundialautismo.com/haz-un-gesto/
Google Facebook Twitter Mas
Dalle un SI á Fisioterapia

Día Mundial da Fisioterapia 2016