Enquisa sobre as prácticas habituais dos profesionais sanitarios implicados no tratamento da dor infantil en España

Integrada no Proxecto ASDIN sobre a atención á dor infantil en España está a ser desenvolvido pola Cátedra de Dor Infantil da Universidade Rovira i Virgili - Fundación Grünenthal e grupo ALGOS

15 Feb 2017 / Prensa CoFiGa / Sede COFIGA

Ao obxecto de coñecer as prácticas habituais que empregan os profesionais sanitarios implicados no tratamento da dor infantil en España e identificar as súas necesidades, o Proxecto ADIN desenvolveu a enquisa que achegamos e para a que solicita a colaboración dos fisioterapeutas galegos.

O Proxecto ASDIN sobre a atención á dor infantil en España está a ser desenvolvido pola Cátedra de Dor Infantil Universidade Rovira i Virgili - Fundación Grünenthal e grupo ALGOS.

A enquisa, que se alude ao “dor infantil” como unha forma xenérica de referirnos á dor que experimentan tanto nenos como adolescentes, inclúe cuestións relacionadas tanto coa actividade profesional dos profesionais sanitarios implicados no tratamento da dor infantil en España, a atención aos pacientes e posibles dificultades para unha adecuada atención, como sobre a formación.

O tempo estimado para contestar a estas preguntas é de menos de 15 minutos.  É moi importante finalizar a enquisa para que os datos rexístrense correctamente.

Os interesados en ampliar a información ao respecto, poden facelo a través do correo electrónico asdin@urv.cat  ou dos teléfonos 977 558 179 / 997 7558 658.

Enquisa online:

http://bit.ly/2iTvs0c

http://algos-dpsico.urv.cat/survey/index.php/243197/lang-é

 Encuesta sobre las prácticas habituales de profesionales sanitarios implicados en el tratamiento del dolor infantil en España

Al objeto de conocer las prácticas habituales que emplean los profesionales sanitarios implicados en el tratamiento del dolor infantil en España e identificar sus necesidades, el Proyecto ADIN ha desarrollado la encuesta que adjuntamos y para la que solicita la colaboración de los fisioterapeutas gallegos.

El Proyecto ASDIN sobre la atención al dolor infantil en España está siendo desarrollado por la Cátedra de Dolor Infantil Universidad Rovira i Virgili - Fundación Grünenthal y grupo ALGOS.

La encuesta, que se alude al “dolor infantil” como una forma genérica de referirnos al dolor que experimentan tanto niños como adolescentes, incluye cuestiones relacionadas tanto con la actividad profesional de los profesionales sanitarios implicados en el tratamiento del dolor infantil en España, la atención a los pacientes y posibles dificultades para una adecuada atención, como sobre la formación.

El tiempo estimado para contestar a estas preguntas es de menos de 15 minutos.  Es muy importante finalizar la encuesta para que los datos se registren correctamente.

Los interesados en ampliar información al respecto, pueden hacerlo a través del correo electrónico asdin@urv.cat o de los teléfonos 977 558 179 / 997 7558 658.

Encuesta online:

http://bit.ly/2iTvs0c

http://algos-dpsico.urv.cat/survey/index.php/243197/lang-es

La Fisioterapia te da el aire que necesitas