A Fisioterapia constitúe o 48% das atencións sanitarias que máis necesitan os pacientes con enfermidades raras


29 Feb 2016 / Prensa / Sede COFIGA

O Colexio Oficial de Fisioterapeutas de Galicia quere poñer hoxe o seu punto de mira na conmemoración do Día Mundial das Enfermidades Raras 2016, uníndonos desta maneira a EURORDIS (www.eurordis.org/es), a voz dos pacientes con enfermidades raras en Europa, na difusión da súa nova páxina web (www.rarediseaseday.org), que ten como principal obxectivo concienciar á poboación sobre este tipo de patoloxías e o impacto que teñen na vida das persoas.

O Día das Enfermidades Raras 2016 celebrarase o 29 de febreiro, elixido por ser un día inusual. Na súa novena edición desenvólvese baixo o tema “A Voz dos Pacientes”, recoñecendo con iso o papel decisivo que desempañan os pacientes á hora de expresar as súas necesidades e promover o cambio que mellore as vidas dos pacientes e as súas familias.

Tres millóns de españois - e entre un 6% e un 8% da poboación mundial- padece algunha enfermidade rara, é dicir, aquelas que afectan a menos de cinco de cada 10.000 persoas e de difícil diagnóstico en moitos dos casos xa que existen ao redor de 7.000, "aínda que só tense coñecemento médico e científico dunhas 2.000, que no seu maior parte son crónicas e de orixe xenética", tal e como se se pon de manifesto desde a Sociedade Española de Neuroloxía.

Importancia da Fisioterapia

Polo xeral son enfermidades debilitantes a longo prazo e, mesmo, potencialmente mortais; ademais o 65% son graves e altamente incapacitantes. Segundo un estudo realizado pola Federación Española de Enfermidades Raras (www.enfermedades-raras.org), en torno ao 48% das atencións sanitarias que máis necesitan os pacientes con estas patoloxías é Fisioterapia.

Á maioría das persoas afectadas por algún tipo de enfermidades raras, o fisioterapeuta achega calidade de vida, prevén deformidades, evita a aparición de contracturas, diminúe a dor e axuda ás familias a través da educación para a saúde para entender a enfermidade; é dicir, forma parte importante dos tratamentos preventivos, paliativos e estabilizadores dos síntomas destas pagoloxías.

 

La Fisioterapia constituye el 48% de las atenciones sanitarias que más necesitan los pacientes con enfermedades raras

El Colexio Oficial de Fisioterapeutas de Galicia quiere poner hoy su punto de mira en la conmemoración del Día Mundial de las Enfermedades Raras 2016, uniéndonos de esta manera a EURORDIS (www.eurordis.org/es), la voz de los pacientes con enfermedades raras en Europa, en la difusión de su nueva página web (www.rarediseaseday.org), cuyo principal objetivo es concienciar a la población sobre este tipo de patologías y el impacto que tienen en la vida de las personas.

El Día de las Enfermedades Raras 2016 se celebrará el 29 de febrero, elegido por ser un día inusual. En su novena edición se desarrolla bajo el tema “La Voz de los Pacientes”, reconociendo con ello el papel decisivo que desempañan los pacientes a la hora de expresar sus necesidades y promover el cambio que mejore las vidas de los pacientes y sus familias.

Tres millones de españoles - y entre un 6% y un 8% de la población mundial- padece alguna enfermedad rara, es decir, aquellas que afectan a menos de cinco de cada 10.000 personas y de difícil diagnóstico en muchos de los casos ya que existen alrededor de 7.000, "aunque solo se tiene conocimiento médico y científico de unas 2.000, que en su mayor parte son crónicas y de origen genético", tal y como se señala desde la Sociedad Española de Neurología.

Importancia da Fisioterapia

Por lo general son enfermedades debilitantes a largo plazo e, incluso, potencialmente mortales; además el 65% son graves y altamente incapacitantes. Según un estudio realizado por la Federación Española de Enfermedades Raras (www.enfermedades-raras.org), en torno al 48% de las atenciones sanitarias que más necesitan los pacientes con estas patologías es Fisioterapia.

A la mayoría de las personas afectadas por algún tipo de enfermedades raras, el fisioterapeuta aporta calidad de vida, previene deformidades, evita la aparición de contracturas, disminuye el dolor y ayuda a las familias a través de la educación para la salud a entender la enfermedad; es decir, forma parte importante de los tratamientos preventivos, paliativos y estabilizadores de los síntomas de estas patologías. 

La Fisioterapia te da el aire que necesitas