Testando o interese de colexiados/as do CoFiGa en ampliar coñecementos sobre trastornos do espectro autista (TEA)

Coa posibilidade de adhesión como institución colexial ao Proxecto 1 de 100 Plus, un programa formativo gratuíto posto en marcha pola Federación Autismo Galicia para facilitar o traballo dos e as profesionais sanitarios con este tipo de pacientes

23 Jun 2022 / Sede COFIGA

Desde o CoFiGa queremos testar o interese dos nosos e nosas colexiados/as en acceder a unha formación específica e gratuíta sobre trastornos do espectro autista (TEA), adheríndonos para iso ao Proxecto 1 de 100 Plus posto en marcha pola Federación Autismo Galicia para profesionais sanitarios.

O Proxecto 1 de 100 Plus ten por finalidade contribuír sensibilizar aos e as profesionais sanitarios ao redor dos TEA, ampliar os seus coñecementos e con iso facilitar o tratamento e apoio terapéutico que requiren este tipo de pacientes con necesidades especiais, ademais de tecer redes de colaboración por medio de conferencias formativas de carácter gratuíto.

Ditas conferencias gratuítas terán unha metodoloxía teórico-práctica baseada nos contidos e dinámicas de participación en accesibilidade cognitiva, ademais de profundar nas características propias dos TEA.

Toda a información sobre o Proxecto 1 de 100 Plus posto en marcha pola Federación Autismo Galicia pode consultarse no documento adxunto a esta información.

Os e as colexiados/as CoFiGa interesados en recibir formación específica e gratuíta sobre os  TEA poden inscribirse na seguinte ligazón:

Formulario inscrición

 

Testando el interés de colegiados/as del CoFiGa en ampliar conocimientos sobre trastornos del espectro autista (TEA)

Con la posibilidad de adhesión como institución colegial al Proyecto 1 de 100 Plus, un programa formativo gratuito puesto en marcha por la Federación Autismo Galicia para facilitar el trabajo de los y las profesionales sanitarios con este tipo de pacientes

Desde el CoFiGa queremos testar el interés de nuestros y nuestras colegiados/as en acceder a una formación específica y gratuita sobre trastornos del espectro autista (TEA), adhiriéndonos para ello al Proyecto 1 de 100 Plus puesto en marcha por la Federación Autismo Galicia para profesionales sanitarios.

El Proyecto 1 de 100 Plus tiene por finalidad contribuir sensibilizar a los y las profesionales sanitarios en torno a los TEA, ampliar sus conocimientos y con ello facilitar el tratamiento y apoyo terapéutico que requieren este tipo de pacientes con necesidades especiales, además de tejer redes de colaboración por medio de conferencias formativas de carácter gratuito.

Dichas conferencias gratuitas tendrán una metodología teórico-práctica basada en los contenidos y dinámicas de participación en accesibilidad cognitiva, además de profundizar en las características propias de los TEA.

Toda la información sobre el Proyecto 1 de 100 Plus puesto en marcha por la Federación Autismo Galicia puede consultarse en el documento adjunto a esta información.

Los y las colegiados/as CoFiGa interesados en recibir formación específica y gratuita sobre los TEA pueden inscribirse en el siguiente enlace:

Formulario inscripción

La Fisioterapia te da el aire que necesitas