O CoFiGa colaborou na carreira Runki “dos superheroes” que o domingo 5 de xuño congregou na Coruña a 4 mil participantes

O primeiro evento deportivo benéfico en favor da inclusión das persoas con diversidade funcional que se celebra en España

06 Jun 2022 / prensa cofiga / Sede COFIGA

O CoFiGa colaborou na carreira Runki “dos superheroes”, un evento benéfico en favor da inclusión das persoas con diversidade funcional que, organizado polas fundacións ENKI e Adcai, celebrouse o domingo 5 de xuño na Coruña, congregando a 5 mil participantes, todos eles ataviados con coloridos disfraces de superheroes. É o primeiro evento deportivo deste tipo que se celebra en España.

Correndo, andando ou en cadeira de rodas, os e as participantes realizaron un percorrido de sete quilómetros pola beira do Atlántico, desde a contorna do pavillón de deportes de Riazor, pasando pola Torre de Hércules, o Castelo de San Antón e a zona da Mariña, ata chegar á Praza de María Pita, lugar onde se entregaron os trofeos en sete categorías: absoluta e adaptada masculina e feminina, equipo mixto máis rápido, mellor disfrace individual e mellor disfrace conxunto.

A proba contou coa asistencia da alcaldesa da Coruña, Inés Rey, que na entrega de premios afirmou que eventos destas características “sitúan á cidade como referente do deporte adaptado”; da conselleira de Política Social, Fabiola García, quen dixo que as Administracións teñen «esa pequena capacidade de contribuír a unha sociedade máis xusta, inclusiva e integradora»; e da concelleira de Deportes do Concello coruñés, Mónica Martínez, que definiu a carreira como «o máis emocionante» que viviu na súa vida.

Para finalizar a xornada, todos os e as participantes puideron gozar do concerto ofrecido polo grupo coruñés Os Mecánicos.

Runki é unha idea que levaron a cabo dúas entidades sen ánimo de lucro: Enki (fundación especializada na organización de eventos de deporte inclusivo) e a Fundación  Adcai, creada coa vocación de axudar aos nenos e nenas que sufriron un dano cerebral adquirido complementando o seu tratamento, cos axentes de referencia, a través dun programa integral de rehabilitación. Cada ano outorgan unha bolsa para cumprir un soño de inclusión no ámbito deportivo. Este ano os beneficiarios son Inés, Mario e Pedro, cuxa ilusión é participar no Maratón de Nova York.

Ao finalizar a proba, nunha carpa instalada pola organización na Praza de María Pita, un grupo de fisioterapeutas colexiados/as e estudantes de Fisioterapia prestaron atención aos e ás participantes que o precisaron.

El CoFiGa colabó en la carrera Runki “de los superhéroes” que o domingo 5 de xuño congregou na Coruña a 4 mil participantes

El primer evento deportivo benéfico en favor de la inclusión de las personas con diversidad funcional que se celebra en España, que estuvo organizado por las fundaciones ENKI y Adcai

El CoFiGa colaboró en la carrera Runki de “los superhéroes”, un evento benéfico en favor de la inclusión de las personas con diversidad funcional que, organizado por las fundaciones ENKI y Adcai, se celebró el domingo 5 de junio en A Coruña, congregando a 5 mil participantes, todos ellos ataviados con coloridos disfraces de superhéroes. Es el primer evento deportivo de este tipo que se celebra en España.

Corriendo, andando o en silla de ruedas, los y las participantes realizaron un recorrido de siete kilómetros por la orilla del Atlántico, desde el entorno del pabellón de deportes de Riazor, pasando por la Torre de Hércules, el Castillo de San Antón y la zona de la Marina, hasta llegar a la Plaza de María Pita, lugar donde se entregaron los trofeos en siete categorías: absoluta y adaptada masculina y femenina, equipo mixto más rápido, mejor disfraz individual y mejor disfraz conjunto.

La prueba contó con la asistencia de la alcaldesa de A Coruña, Inés Rey, que en la entrega de premios afirmó que eventos de estas características “sitúan a la ciudad como referente del deporte adaptado”; de la conselleira de Política Social, Fabiola García, quien dijo que las Administraciones tienen «esa pequeña capacidad de contribuir a una sociedad más justa, inclusiva e integradora»; y de la concejala de Deportes del Ayuntamiento coruñés, Mónica Martínez, que definió la carrera como «lo más emocionante» que ha vivido en su vida.

Para finalizar la jornada, todos los participantes pudieron disfrutar del concierto ofrecido por el grupo coruñés Los Mecánicos.

Runki es una idea que han llevado a cabo dos entidades sin ánimo de lucro: Enki (especializada en organizar eventos de deporte inclusivo) y la Fundación Adcai, creada con la vocación de ayudar a los niños y niñas que han sufrido un daño cerebral adquirido complementando su tratamiento, con los agentes de referencia, a través de un programa integral de rehabilitación. Cada año otorgarán una beca para cumplir un sueño de inclusión en el ámbito deportivo. Este año los beneficiarios son Inés, Mario y Pedro, cuya ilusión es participar en el Maratón de Nueva York.

Al finalizar la prueba, en una carpa instalada por la organización en la Plaza de María Pita, un grupo de fisioterapeutas colegiados/as y estudiantes de Fisioterapia prestaron atención a los y las participantes que lo precisaron.

 

La Fisioterapia te da el aire que necesitas