Comeza a citación de fisioterapeutas para a terceira dose da vacina Covid-19

En todas as áreas sanitarias do Sergas, tanto para traballadores do sistema público como autónomos

02 Dic 2021 / prensa cofiga / Sede COFIGA

Tal e como confirmou o Sergas e temos constancia a través de compañeiros/as fisioterapeutas de diferentes zonas de Galicia, as áreas sanitarias do Sergas xa están a citar a profesionais sanitarios e sociosanitarios, tanto traballadores do sistema público como autónomos, para recibir a terceira dose da vacina contra a Covid-19.

Permanecede atentos ás mensaxes e, con todo, comprobade tamén con frecuencia, a través da aplicación móbil ou da propia web do Sergas, a listaxe de citas sanitarias pendentes que aparece ao introducir os datos persoais.

Comienza la citación de fisioterapeutas para la tercera dosis de la vacuna Covid-19

En todas las áreas sanitarias del Sergas, tanto para trabajadores del sistema público como autónomos

Tal y como ha confirmado el Sergas y tenemos constancia a través de compañeros/as fisioterapeutas de diferentes zonas de Galicia, las áreas sanitarias del Sergas ya están citando a profesionales sanitarios y sociosanitarios, tanto trabajadores del sistema público como autónomos, para recibir la tercera dosis de la vacuna contra la Covid-1.

Permaneced atentos a los mensajes y, no obstante, comprobad también con frecuencia, a través de la aplicación móvil o de la propia web del Sergas, el listado de citas sanitarias pendientes que aparece al introducir los datos personales. 

Google Facebook Twitter Mas
La Fisioterapia te da el aire que necesitas