O 18 de outubro/2021 arrinca en Galicia a campaña de vacinación antigripal entre persoal de centros, servizos e establecementos sanitarios e sociosanitarios, tanto públicos como privados

Co obxectivo de reducir a mortalidade e morbilidade asociada e o impacto da enfermidade na comunidade, prolongarase ata o 31 de decembro/2021 e desenvolverase mediante cita concertada

17 Oct 2021 / prensa cofiga / Sede COFIGA

Os/as profesionais sanitarios e o persoal de centros, servizos e establecementos sanitarios e sociosanitarios de Galicia, tanto públicos como privados, poderán vacinarse contra a gripe para partir do próximo luns 18 de outubro/2021. Unha medida que se fai extensible ao alumnado en prácticas nos devanditos centros de carácter sanitario e sociosanitario.

Protexerse a un/a mesmo/a e ás demais persoas, ademais de non actuar como fonte transmisora da gripe en pacientes especialmente vulnerables, son os argumentos cos que o Servizo Galego de Saúde (Sergas) avala a constatada efectividade da campaña de vacinación antigripal entre profesionais e persoal de centros sanitarios.

A vacinación antigripal, que en Galicia prolongarase ata o 31 de decembro/2021, ten como obxectivo reducir a mortalidade e morbilidade asociada á gripe e o impacto da enfermidade na comunidade.

A gripe continúa sendo unha enfermidade moi frecuente a nivel mundial, que se transmite moi facilmente e que, aínda que na maioría dos casos non deixa secuelas, pode ser grave e mortal, especialmente nalgúns grupos de risco, tales como as persoas maiores, mulleres embarazadas e aquelas persoas con certas condicións médicas crónicas.

A vacinación antigripal realizarase mediante cita concertada, que se poderá realizar vía informática (a través da páxina web do Sergas) ou no correspondente centro de saúde asignado a cada usuario/a.

Toda a información sobre a campaña de vacinación antigripal do Sergas, en:

https://gripe.sergas.es/

El 18 de octubre/2021 arranca en Galicia la campaña de vacunación antigripal entre personal de centros, servicios y establecimientos sanitarios y sociosanitarios, tanto públicos como privados

Con el objetivo de reducir la mortalidad y morbilidad asociada a la gripe y el impacto de la enfermedad en la comunidad, se prolongará hasta el 31 de diciembre/2021 y se desarrollará mediante cita concertada

Los/as profesionales sanitarios y el personal de centros, servicios y establecimientos sanitarios y sociosanitarios de Galicia, tanto públicos como privados, podrán vacunarse contra la gripe a partir del próximo lunes 18 de octubre/2021. Una medida que se hace extensible al alumnado en prácticas en dichos centros de carácter sanitario y sociosanitario.

Protegerse a uno/a mismo/a y a las demás personas, además de no actuar como fuente transmisora de la gripe en pacientes especialmente vulnerables, son los argumentos con los que el Servicio Gallego de Salud (Sergas) avala la constatada efectividad de la campaña de vacunación antigripal entre profesionales y personal de centros sanitarios.

La vacunación antigripal, que en Galicia se prolongará hasta el 31 de diciembre/2021, tiene como objetivo reducir la mortalidad y morbilidad asociada a la gripe y el impacto de la enfermedad en la comunidad.

La gripe continúa siendo una enfermedad muy frecuente a nivel mundial, que se transmite muy fácilmente y que, aunque en la mayoría de los casos no deja secuelas, puede ser grave y mortal, especialmente en algunos grupos de riesgo, tales como las personas mayores, mujeres embarazadas y aquellas personas con ciertas condiciones médicas crónicas.

La vacunación antigripal se realizará mediante cita concertada, que se podrá realizar vía informática (a través de la página web del Sergas) o en el correspondiente centro de salud asignado a cada usuario/a.

Toda la información sobre la campaña de vacunación antigripal del Sergas, en: https://gripe.sergas.es/

La Fisioterapia te da el aire que necesitas