O CoFiGa ofrece os seus colexiados/as acceso gratuíto á plataforma “Fisiocomunidad” de divulgación científica sobre Fisioterapia

Creada por lafisioterapia.net, é a plataforma de Fisioterapia Baseada na Evidencia con máis alcance en lingua hispana

09 Mar 2021 / prensa cofiga / Sede COFIGA

Os/as colexiados/ as do CoFiGa teñen acceso gratuíto aos contidos dunha nova plataforma de divulgación científica sobre Fisioterapia, “Fisiocomunidad, que vén a unirse ás de “Conocimiento Compartido e “ProET, ofrecendo un amplo abanico de recursos para manter coñecementos actualizados sobre os distintos campos de actuación da Fisioterapia e facilitar con iso tanto a investigación como a práctica clínica.

“Fisiocomunidad”

Fisiocomunidad” foi creada por “lafisioterapianet”, que é o proxecto de divulgación de Fisioterapia Baseada na Evidencia con máis alcance en lingua hispana (de acceso desde hai máis de 5 anos).

“Lafisioterapia.net”, ademais de multitude de artigos escritos por profesionais de prestixio, contén un directorio de blogues especializados en Fisioterapia, vídeos para o seu uso con pacientes, infografías, páxina con ligazóns a máis 150 guías de práctica clínica organizadas por campos de actuación; unha ampla lista de bases de datos e revistas científicas e de divulgación sobre Fisioterapia.

“Fisiocomunidad”, pola súa parte, inclúe masterclass, leccións fisio-audios e infografías co logo do CoFiGa, para o libre uso dos seus colexiados/as. O seu panel de docentesestá integrado, ata a data, polos/as seguintes fisioterapeutas clínicos e/ou investigadores: Raquel Sebio, Luis Torija, Cristina Roldán, Iván de la Calle, Martín Asker, Jo Gibson, Danilo de Oliveira, Jeroni Mestre, Inma Villa, Ian Horsley, Jesús Rubio, Clara Bergé, Bart Dingenen, Adrián Escriche, Lee Herrington, Lars Engebretsen e Alejandro Buldón. 

Acceso gratuíto para colexiados/as do CoFiGa

Os/as colexiados/as do CoFiGa poden acceder ás devanditas plataformas a través da web institucional www.cofiga.org, accedendo á pestana “Colegiados” e entrando no apartado “Conocimiento Compartido”, onde deberán identificarse co seu nome de “usuario” e a súa clave.

Para entrar por primeira vez a “Fisiocomunidad, os/as colexiados/as do CoFiGa tamén terán que cumprimentar un formulario de subscrición, tal e como se detalla no vídeo titorial, no que se ofrecen as pautas para manexarse con comodidade e fluidez na plataforma.

El CoFiGa ofrece sus colegiados/as acceso gratuito a la plataforma Fisiocomunidad de divulgación científica sobre Fisioterapia

Creada por lafisioterapia.net, está considerada como la plataforma de Fisioterapia Basada en la Evidencia con más alcance en lengua hispana

Los/as colegiados/as del CoFiGa tienen acceso gratuito a los contenidos de una nueva plataforma de divulgación científica sobre Fisioterapia, Fisiocomunidad , que se viene a unir a las de Conocimiento Compartido y ProET, ofreciendo un amplio abanico de recursos para mantener conocimientos actualizados sobre los distintos campos de actuación de la Fisioterapia y facilitar con ello tanto la investigación como la práctica clínica.

Fisiocomunidad

Fisiocomunidad ha sido creada por lafisioterapia.net, que es el proyecto de divulgación de Fisioterapia basada en la evidencia con más alcance en lengua hispana (de acceso desde hace más de 5 años). Lafisioterapia.net, además de multitud de artículos escritos por profesionales de prestigio, contiene un directorio de blogs especializados en Fisioterapia, vídeos para su uso con pacientes, infografías, página con enlaces a más 150 guías de práctica clínica organizadas por campos de actuación, una amplia lista de bases de datos y revistas científicas y de divulgación sobre Fisioterapia.

Fisiocomunidad, por su parte, incluye masterclass, lecciones fisio-audios e infografías con el logo del CoFiGa, para el libre uso de sus colegiados. Su panel de docentes está integrado hasta la fecha por los/as siguientes fisioterapeutas clínicos y/o investigadores: Raquel Sebio, Luis Torija, Cristina Roldán, Iván de la Calle, Martín Asker, Jo Gibson, Danilo de Oliveira, Jeroni Mestre, Inma Villa, Ian Horsley, Jesús Rubio, Clara Bergé, Bart Dingenen, Adrián Escriche, Lee Herrington, Lars Engebretsen y Alejandro Buldón.

Acceso gratuito para colegiados/as CoFiGa

Los/as colegiados/as del CoFiGa pueden acceder a dichas plataformas a través de la web institucional www.cofiga.org, accediendo a la pestaña (Colegiados) y entrando en el apartado “Conocimiento Compartido”, donde deberán identificarse con su nombre de “usuario” y su clave.

Para entrar por primera vez a Fisiocomunidad, los/as colegiados/as del CoFiGa también tendrán que cumplimentar un formulario de suscripción, tal y como se detalla en el video tutorial, en el que se ofrecen las pautas para manejarse con comodidad y fluidez en la plataforma.

La Fisioterapia te da el aire que necesitas