Comeza en Galicia a vacinación de fisioterapeutas contra o coronavirus SARS-Cov2

Tal e como avanzaron esta mañá ao CoFiGa xerentes de diferentes Áreas Sanitarias e tal e como xa estannos a confirmar os/as colexiados/as de todas as provincias

18 Feb 2021 / prensa cofiga / Sede COFIGA

Comeza entre o colectivo de fisioterapeutas de Galicia a vacinación contra o coronavirus SARS-Cov2, tal e como comunicaron esta mañá diferentes xerentes de Áreas Sanitarias ao presidente do Colexio de Fisioterapeutas de Galicia (CoFiGa) e tal como estannos a confirmar os/as colexiados/as de todas as provincias.

O xerente da Área Sanitaria de A Coruña, Luís Verde, ao que o CoFiGa agradece expresamente a información facilitada, especificou que nesta área a campaña de vacinación entre o colectivo de fisioterapeutas prolongarase desde mañá, 19 de febreiro, ata o martes 23.

Compañeiros/as colexiados/as tamén nos informan de que, aínda que non teñan recibido notificación telefónica, a cita para a súa vacinación xa aparece reflectida na apartado xestión de citas da web do Sergas.

Desde o CoFiGa continuaremos informando puntualmente os avances no desenvolvemento do Plan Galego de Vacinación Covid-19 entre o colectivo de fisioterapeutas. 

Comienza en Galicia la vacunación de fisioterapeutas contra el coronavirus SARS-Cov2

Tal y como avanzaron esta mañana al CoFiGa gerentes de diferentes Áreas Sanitarias y tal y como ya nos están confirmando los/as colegiados/as de todas las provincias

Comienza entre el colectivo de fisioterapeutas de Galicia la vacunación contra el coronavirus SARS-Cov2, tal y como han comunicado esta mañana diferentes gerentes de Áreas Sanitarias al presidente del Colexio de Fisioterapeutas de Galicia (CoFiGa) y tal como nos están confirmando los/as colegiados/as de todas las provincias.

El gerente del Área Sanitaria de A Coruña, Luis Verde, al que el CoFiGa agradece expresamente la información facilitada, especificó que en esta área la campaña de vacunación entre el colectivo de fisioterapeutas se prolongará desde mañana, 19 de febrero, hasta el martes 23.

Compañeros/as colegiados/as también nos informan de que, si bien todavía no han sido notificados telefónicamente, la cita para su vacunación ya aparece reflejada en el apartado gestión de citas de la web del Sergas.

Desde el CoFiGa continuaremos informando puntualmente sobre los avances en el desarrollo del Plan Gallego de Vacunación Covid-19 entre el colectivo de fisioterapeutas.  

Google Facebook Twitter Mas
La Fisioterapia te da el aire que necesitas