Solicitan a colaboración do colectivo de fisioterapeutas de Galicia para Traballos Fin de Grao e de Master

Con senllas enquisas para cuantificar o nivel de competencia en Ecografía dos fisioterapeutas galegos e para analizar o uso das dúas técnicas na rehabilitación do membro superior en persoas que sufriron ictus por parte de terapeutas ocupacionais e fisioterapeutas

27 Nov 2020 / Prensa CoFiGa / Sede COFIGA

Daniel Martínez, alumno do Grao de Fisioterapia na Facultade da Universidade da Coruña (UDC) e a terapeuta ocupacional Alba Amador, que está a realizar do Máster Oficial de Terapia Ocupacional en Neuroloxía na Universidade Miguel Hernández, solicitan a colaboración do colectivo de fisioterapeutas de Galicia para cumprimentar senllas enquisas para os seus respectivos Traballos Fin de Grao e de Master.

A enquisa de Daniel Martínez é para o seu Traballo Fin de Grao, que dirixe o profesor Ramón Fernández Cervantes, para cuantificar o nivel de competencia en Ecografía dos fisioterapeutas galegos. Pódese descargar en:

https://forms.gle/CV41gBenosmLPjrs6

Pola súa banda, a enquisa para o traballo Fin do Master da terapeuta ocupacional Alba Amador ten por obxectivo analizar o uso das dúas técnicas na rehabilitación do membro superior en persoas que sufriron ictus por parte de terapeutas ocupacionais e fisioterapeutas. Pódese descargar en:

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSf3JpzWheaCveD-IMxv5nSZsNFJ5APksG5wRCylYUcb2cbRhQ/viewform?usp=sf_link

Solicitan la colaboración del colectivo de fisioterapeutas de Galicia para Trabajos Fin de Grado y de Master

Con sendas encuestas para cuantificar el nivel de competencia en Ecografía de los fisioterapeutas gallegos y para analizar el uso de las dos técnicas en la rehabilitación del miembro superior en personas que han sufrido ictus por parte de terapeutas ocupacionales y fisioterapeutas

Daniel Martínez, alumno del Grado de Fisioterapia en la Facultad de la Universidad de A Coruña (UDC) y la terapeuta ocupacional Alba Amador, que está realizando del Máster Oficial de Terapia Ocupacional en Neurología en la Universidad Miguel Hernández, solicitan la colaboración del colectivo de fisioterapeutas de Galicia para cumplimentar sendas encuestas para sus respectivos Trabajos Fin de Grado y de Master.

La encuesta de Daniel Martínez es para su Trabajo Fin de Grado, que dirige el profesor Ramón Fernández Cervantes, para cuantificar el nivel de competencia en Ecografía de los fisioterapeutas gallegos. Se puede descargar en:

https://forms.gle/CV41gBenosmLPjrs6

Por su parte, la encuesta para el trabajo Fin del Master de la terapeuta ocupacional Alba Amador tiene por objetivo analizar el uso de las dos técnicas en la rehabilitación del miembro superior en personas que han sufrido ictus por parte de terapeutas ocupacionales y fisioterapeutas. Se puede descargar en:

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSf3JpzWheaCveD-IMxv5nSZsNFJ5APksG5wRCylYUcb2cbRhQ/viewform?usp=sf_link

La Fisioterapia te da el aire que necesitas