Os 29 colexios profesionais sanitarios de Galicia únense para organizar unha homenaxe conxunta ás vítimas da covid-19

Celebrarase ás 11:00 h do martes 28 de xullo en Santiago de Compostela, no Salón Nobre do Pazo de Fonseca da USC

01 Jul 2020 / Prensa CoFiGa / Sede COFIGA

A organización conxunta dun acto para homenaxear ás vítimas da covid-19 foi o resultado da primeira reunión mantida en Galicia por presidente/decanos dos 29 colexios profesionais sanitarios da nosa comunidade autónoma, entidades que representan a un total de 15 profesións sanitarias.

Froito deste acordo, a homenaxe ás vítimas da covid-19 celebrarase o martes 28 de xullo/2020, ás 11:00 da mañá, no Salón Nobre do Pazo de Fonseca, en Santiago de Compostela, cedido para a ocasión polo reitor da USC, Antonio López.

Á reunión, celebrada na tarde do 30 de xuño na sede de Santiago do Colexio Oficial de Médicos da Provincia da Coruña, asistiron fisioterapeutas, dentistas-odontólogos, dietistas-nutricionistas, enfermeiros, farmacéuticos, hixienistas dentais, logopedas, médicos, ópticos-optometristas, podólogos, protésicos dentais, psicólogos, terapeutas ocupacionais, traballadores sociais e veterinarios.

Presidiu a reunión o anfitrión da cita, Luciano Vidán, presidente do Colexio Médico da Provincia da Coruña. O doutor Vidán afirmou que, dada a situación da epidemia, “o acto está orientado fundamentalmente aos medios de comunicación. Eles serán o gran altofalante que levarán a nosa mensaxe a millóns de cidadáns de Galicia e España”. E será un xornalista quen actúe como presentador e mestre de cerimonias.

A homenaxe consistirá na lectura dun manifesto, con dous partes moi definidas. Unha máis emocional, referida ás vítimas: infectados, ingresados en centros hospitalarios, internados en UCI, falecidos e familiares dos mortos, a atención que recibiron, a morte en soidade e as secuelas dos que superaron o proceso agudo. E outra máis técnica e científica: debut da pandemia, evolución, recursos humanos e medios materiais, situación actual e futuro (posibles rebrotes e secuelas naqueles que, inicialmente, superaron a enfermidade), e peticións ás administracións e á poboación.

O documento será lido por 29 representantes dos 29 colexios profesionais das catro provincias galegas que se teñen sumado á sua organización.

Os colexios profesionais sanitarios pretenden que o evento sexa breve, solemne e austero, de acordo coas circunstancias. Por cuestións de seguridade, o número máximo de asistentes será de 100 persoas, cumprindo con iso coas normas ditadas pola autoridade sanitaria.

A primeira reunión dos colexios profesionais sanitarios de Galicia, durante a que interviñeron distintos representantes das diferentes institucións colexiais, finalizou coa intervención do presidente do Consello Galego de Colexios Médicos, Isidro Lago.

Los 29 colegios profesionales sanitarios de Galicia se unen para organizar un homenaje conjunto a las víctimas da covid-19

Se celebrará a las 11:00 h del martes 28 de julio en Santiago de Compostela, en el Salón Noble del Pazo de Fonseca de la USC

La organización conjunta de un acto para homenajear a las víctimas de la covid-19 ha sido el resultado de la primera reunión mantenida en Galicia por presidente/decanos de los 29 colegios profesionales sanitarios de nuestra comunidad autónoma, entidades que representan a un total de 15 profesiones sanitarias.

Fruto de este acuerdo, el homenaje a las víctimas de la covid-19 se celebrará el martes 28 de julio 2020, a las 11:00 de la mañana, en el Salón Noble del Pazo de Fonseca, en Santiago de Compostela, cedido para la ocasión por el rector de la USC, Antonio López.

A la reunión, celebrada en la tarde del 30 de junio en la sede de Santiago del Colegio Oficial de Médicos de la Provincia de A Coruña, asistieron fisioterapeutas, dentistas-odontólogos, dietistas-nutricionistas, enfermeros, farmacéuticos, higienistas dentales, logopedas, médicos, ópticos-optometristas, podólogos, protésicos dentales, psicólogos, terapeutas ocupacionales, trabajadores sociales y veterinarios.

Presidió la reunión el anfitrión de la cita, Luciano Vidán, presidente del Colegio Médico de la Provincia de A Coruña. El doctor Vidán afirmó que, dada la situación de la epidemia, “el acto está orientado fundamentalmente a los medios de comunicación. Ellos serán el gran altavoz que llevarán nuestro mensaje a millones de ciudadanos de Galicia y España”. Y será un periodista quien actúe como presentador y maestro de ceremonias.

El homenaje consistirá en la lectura de un manifiesto, con dos partes muy definidas. Una más emocional, referida a las víctimas: infectados, ingresados en centros hospitalarios, internados en UCI, fallecidos y familiares de los muertos, la atención que recibieron, la muerte en soledad y las secuelas de los que superaron el proceso agudo. Y otra más técnica y científica: debut de la pandemia, evolución, recursos humanos y medios materiales, situación actual y futuro (posibles rebrotes y secuelas en aquellos que, inicialmente, superaron la enfermedad), y peticiones a las administraciones y a la población.

El documento lo leerán 29 representantes de los 29 colegios profesionales de las cuatro provincias gallegas que se han sumado a su organización.

Los colegios profesionales sanitarios pretenden que el evento sea breve, solemne y austero, de acuerdo con las circunstancias. Por cuestiones de seguridad, el número máximo de asistentes será de 100 personas, cumpliendo con ello con las normas dictadas por la autoridad sanitaria.

La primera reunión de los colegios profesionales sanitarios de Galicia, durante la que intervinieron distintos representantes de las instituciones colegiales, finalizó con la intervención del presidente del Consello Galego de Colexios Médicos, Isidro Lago.

La Fisioterapia te da el aire que necesitas