CoFiGa informa sobre a continuidade da prestación extraordinaria por cesamento de actividade para os/as fisioterapeutas autónomos que decidan reabrir os seus centros

Poderán seguir acolléndose ata que finalice o estado de alarma

01 May 2020 / Prensa CoFiGa / Sede COFIGA

Os e as fisioterapeutas autónomos/as que decidan reiniciar a actividade dos seus centros de Fisioterapia poderán seguir acolléndose, ata o último día do mes que finalice o estado de alarma, á prestación extraordinaria por cesamento de actividade que teñan concedida.

Desde a Asesoría Fiscal do CoFiGa explícase que as únicas causas para a extinción da prestación extraordinaria por cesamento de actividade son a finalización do estado de alarma ou o falecemento do/a profesional autónomo/a. Por tanto, o reinicio da actividade NON será causa de extinción.

O obxectivo desta prestación extraordinaria, que tamén conleva a exoneración de cotas á Seguridade Social de forma temporal, é protexer aos/ás profesionais autónomos/as diante da falta de ingresos ocasionada pola actual situación excepcional, contribuíndo con iso á supervivencia do seu negocio, tal e como afirman desde o Ministerio de Inclusión, Seguridade Social e Migracións.

Desde a Asesoría Fiscal do CoFiGa tamén se explica que a prestación extraordinaria por cesamento de actividade é única; é dicir, unha vez que se accede a ela tense dereito a toda a prestación. Por tanto, se o/a profesional autónomo/a renuncia voluntariamente, farao tamén á totalidade da prestación (non parcialmente).

Máis información na nota de prensa adxunta do Ministerio de Inclusión, Seguridade Social e Migracións.

CoFiGa informa sobre la continuidad de la prestación extraordinaria por cese de actividad para los/as fisioterapeutas autónomos que decidan reabrir sus centros

Podrán seguir acogiéndose hasta que finalice el estado de alarma

Los y las fisioterapeutas autónomos/as que decidan reiniciar la actividad de sus centros de Fisioterapia podrán seguir acogiéndose, hasta el último día del mes que finalice el estado de alarma, a la prestación extraordinaria por cese de actividad que tengan concedida.

Desde la Asesoría Fiscal del CoFiGa se explica que las únicas causas para la extinción de la prestación extraordinaria por cese de actividad son la finalización del estado de alarma o el fallecimiento del/la profesional autónomo/a. Por lo tanto, el reinicio de la actividad NO será causa de extinción.

El objetivo de esta prestación extraordinaria, que también conlleva la exoneración de cuotas a la Seguridad Social de forma temporal, es proteger a los/as profesionales autónomos/as ante la falta de ingresos ocasionada por la actual situación excepcional, contribuyendo con ello a la supervivencia de su negocio, tal y como afirman desde el Ministerio de Inclusión, Seguridad Social y Migraciones.

Desde la Asesoría Fiscal del CoFiGa también se explica que la prestación extraordinaria por cese de actividad es única; es decir, una vez que se accede a ella se tiene derecho a toda la prestación. Por lo tanto, si el/la profesional autónomo/a renuncia voluntariamente, lo hará también a la totalidad de la prestación (no parcialmente).

Más información en la nota de prensa adjunta del Ministerio de Inclusión, Seguridad Social y Migraciones. 

La Fisioterapia te da el aire que necesitas