Suspensión temporal da atención presencial na sede e delegación do CoFiGa

O persoal administrativo realizará a súa xornada laboral na modalidade de teletraballo

16 Mar 2020 / Prensa CoFiGa / Sede COFIGA

Por mor da situación de emerxencia sanitaria provocada polo COVID-19 e para contribuír á seguridade, a totalidade do persoal administrativo do Colexio Oficial de Fisioterapeutas de Galicia (CoFiGa) pasa desde mañá, martes 17 de marzo/2020, a realizar a súa xornada laboral na modalidade de teletraballo, medida xa implantada ao 50% a semana pasada.

Por iso, informamos que ata novo aviso quedan pechadas para a atención presencial tanto a sede da Coruña como a delegación de Vigo.

As/os fisioterapeutas colexiados/as poderán continuar comunicándose co CoFiGa a través do correo electrónico (info@cofiga.org), páxina web (www.cofiga.org) e redes sociais. Rogamos limiten o contacto telefónico unicamente a temas urxentes.

Grazas e desculpade as molestias.

Suspensión temporal de la atención presencial en la sede y delegación del CoFiGa

El personal administrativo realizará su jornada laboral en la modalidad de teletrabajo

Ante la situación de emergencia sanitaria provocada por el COVID-19 y para contribuir a la seguridad, la totalidad del personal administrativo del Colexio Oficial de Fisioterapeutas de Galicia (CoFiGa) pasa desde mañana, martes 17 de marzo/2020, a realizar su jornada laboral en la modalidad de teletrabajo, medida ya implantada al 50% la semana pasada.

Por ello, informamos que hasta nuevo aviso quedan cerradas para la atención presencial tanto la sede de A Coruña como la delegación de Vigo.

Las/los fisioterapeutas colegiados/as podrán continuar comunicándose con el CoFiGa a través del correo electrónico (info@cofiga.org), página web (www.cofiga.org) y redes sociales. Rogamos limiten el contacto telefónico únicamente a temas urgentes.

Gracias y disculpad las molestias. 

Google Facebook Twitter Mas
La Fisioterapia te da el aire que necesitas