Xornada divulgativa sobre os dereitos asistenciais dos lesionados de tráfico

Organizada pola Asociación de Hospitais de Galicia (Ahosgal) coa colaboración da Alianza da Sanidade Privada Española (ASPE), se celebrará o próximo venres 2 de decembro/2016 en Santiago, no salón de actos do Colexio Oficial de Médicos, con asistencia libre ata completar aforo

24 Nov 2016 / Prensa CoFiGa / Sede COFIGA

Os dereitos asistenciais dos lesionados por mor dun accidente de tráfico serán analizados nunha xornada divulgativa que se celebrará o próximo 2 de decembro/2016 en Santiago e que está organizada pola Asociación de Hospitais de Galicia (Ahosgal) coa colaboración da Alianza da Sanidade Privada Española (ASPE).

A xornada contará coa participación dos responsables das unidades de tráfico dos hospitais galegos, que expoñerán a conveniencia de que as lesións sexan atendidas polo mesmo equipo terapéutico (médicos, fisioterapeutas, etc.) e que sexa o da confianza do paciente.

Tamén participan avogados expertos en dereitos de tráfico e representantes no sector do aseguramiento, para coñecer os riscos dos asegurados e o alcance e límites das pólizas. Ademais, o vicepresidente da asociación de usuarios de seguros Adicae Galicia ofrecerá a súa análise sobre as fraudes aos usuarios neste sector.

Esta xornada sobre os dereitos asistenciais dos lesionados de tráfico enmárcase na campaña que Ahosgal ven desenvolvendo desde o pasado mes de xullo coa edición dun folleto no que se informa  sobre a liberdade para elixir que teñen os lesionados por mor de accidentes de circulación, e que ten por obxectivo alertar de malas prácticas por parte dalgunhas compañías aseguradoras, que pretenden impoñer a elección de profesionais sanitarios e centros nos que se presta atención sanitaria a quen sofre lesións por mor dun accidente de tráfico.

Asistencia libre e inscricións

De asistencia libre ata completar aforamento, a xornada desenvolverase a partir das 11 horas do venres 2 de decembro/2016 no salón de actos do Colexio Oficial de Médicos (San Pedro de Mezonzo, 39 - Santiago). Recoméndase confirmar asistencia en info@ahospgal.org ou nos teléfonos 679 642 667 (Ana) ou 686 037 314 (Rosa).

Jornada divulgativa sobre los derechos asistenciales de los lesionados de tráfico

Los derechos asistenciales de los lesionados a causa de un accidente de tráfico serán analizados en una jornada divulgativa que se celebrará el próximo 2 de diciembre/2016 en Santiago y que está organizada por la Asociación de Hospitales de Galicia (Ahosgal) con la colaboración de la Alianza de la Sanidad Privada Española (ASPE).

La jornada contará con la participación de los responsables de las unidades de tráfico de los hospitales gallegos, que expondrán la conveniencia de que las lesiones sean atendidas por el mismo equipo terapéutico (médicos, fisioterapeutas, etc.) y que sea el de la confianza del paciente.

También participan abogados expertos en derechos de tráfico y representantes en el sector del aseguramiento, para conocer los riesgos de los asegurados y el alcance y límites de las pólizas. Además, el vicepresidente de la asociación de usuarios de seguros Adicae Galicia ofrecerá su análisis sobre los fraudes a los usuarios en este sector.

Esta jornada sobre los derechos asistenciales de los lesionados de tráfico se enmarca en la campaña que Ahosgal viene desarrollando desde el pasado mes de julio con la edición de un folleto en el que se informa  sobre la libertad para elegir que tienen los lesionados a causa de accidentes de circulación y que tiene por objetivo alertar de malas prácticas por parte de algunas compañías aseguradoras, que pretenden imponer la elección de profesionales sanitarios y centros en los que se presta atención sanitaria a quienes sufren lesiones a causa de un accidente de tráfico.

Asistencia libre e inscripciones

De asistencia libre hasta completar aforo, la jornada se desarrollará a partir de las 11 horas del viernes 2 de diciembre/2016 en el salón de actos del Colegio Oficial de Médicos (San Pedro de Mezonzo, 39 - Santiago). Se recomienda confirmar asistencia en info@ahospgal.org o en los teléfonos 679 642 667 (Ana) o 686 037 314 (Rosa). 

La Fisioterapia te da el aire que necesitas