CoFiGa, presente no acto académico de despedida da IV promoción de graduados da Facultade de Fisioterapia da UDC


14 Jun 2016 / Prensa / Sede COFIGA

Representado polo tesoureiro da Xunta de Goberno, Manuel Carreira, o Colexio Oficial de Fisioterapeutas de Galicia estivo presente no  acto académico de despedida da IV promoción de Graduados en Fisioterapia da Universidade da Coruña (2012-2016), un acto que estivo presidido polo vicerreitor de Política Científica, Investigación e Transferencia da UDC, Salvador Naya Fernández; o decano da Facultade de Fisioterapia da UDC, Ramón Fernández Cervantes; e a directora do Departamento de Fisioterapia da UDC, Sonia Souto Camba.

O acto comezou coa lección de clausura, titulada “Evolución histórica da Fisioterapia”, impartida pola profesora Isabel Raposo Vidal.

A continuación desenvolveuse un emotivo acto en memoria de Marcos Areán Vázquez, alumno do centro falecido recentemente.

Tras a entrega de diplomas sucedéronse as intervencións dos padriños da promoción, os profesores Lida Carballo Costa e Serafín Ortigueira García; e o discurso dos representantes da promoción, que correu a cargo de Noelia Rama Suárez e Jorge Cebey González.

O acto finalizou cunha actuación musical e coa interpretación do Gaudeamus Igitur.

 

CoFiGa, presente en el acto académico de despedida de la IV promoción de graduados de la Facultad de Fisioterapia de la UDC

Representado por el tesorero de la Junta de Gobierno, Manuel Carreira, el Colexio Oficial de Fisioterapeutas de Galicia estuvo presente en  el acto de graduación de la IV promoción de Graduados en Fisioterapia de la Universidad de A Coruña (2012-2016), un acto que estuvo presidido por el vicerrector de Política Científica, Investigación y Transferencia de la UDC, Salvador Naya Fernández; el decano de la Facultad de Fisioterapia de la UDC, Ramón Fernández Cervantes; y la directora del Departamento de Fisioterapia de la UDC, Sonia Souto Camba.

El acto comenzó con la lección de clausura, titulada “Evolución histórica de la Fisioterapia”, impartida por la profesora Isabel Raposo Vidal.

A continuación se desarrolló un emotivo acto en memoria de Marcos Areán Vázquez, alumno del centro fallecido recientemente.

Tras la entrega de diplomas se sucedieron las intervenciones de los padrinos de la promoción, los profesores Lidia Carballo Costa y Serafín Ortigueira García; y el discurso de los representantes de la promoción, que corrió a cargo de Noelia Rama Suárez y Jorge Cebey González.

El acto finalizó con una actuación musical y con la interpretación del Gaudeamus Igitur.

La Fisioterapia te da el aire que necesitas