Gustavo Rodríguez Fuentes, nomeado novo decano en funcións da Facultade de Fisioterapia de Pontevedra


14 Jun 2016 / Prensa / Sede COFIGA

O profesor Gustavo Rodríguez Fuentes, do Departamento de Bioloxía Funcional e Ciencias da Saúde da Universidade de Vigo, vén de ser nomeado polo reitor Salustiano Mato novo decano en funcións da Facultade de Fisioterapia de Pontevedra.

Á fronte dun equipo que completan as docentes Iris Machado como vicedecana e Lourdes Maceiras como secretaria académica, Rodríguez Fuentes toma o relevo de Eva María Lantarón na dirección desta Facultade, co primeiro obxectivo de completar os preparativos para o curso académico 2016-2017.

Este nomeamento se produce despois de que o proceso electoral aberto o pasado mes de abril na Facultade de Fisioterapia de Pontevedra co propósito de elixir novo decano ou decana se pechase sen que se presentasen candidaturas.

Coa encomenda de convocar de novo eleccións

O pasado 5 de abril, coa constitución da xunta electoral, a Facultade de Fisioterapia de Pontevedra abría un proceso electoral que pechaba o 22 dese mesmo mes, despois de que ningún integrante da Xunta de Facultade presentase a súa candidatura a suceder á fronte do Decanato á profesora Eva María Lantarón, quen dirixía o centro desde abril de 2013.

Ante a falta de candidatos, Lantarón continuou desde entón como decana en funcións, á fronte dun equipo que completaban os profesores José Manuel Pazos como vicedecano e Rocío Abalo como secretaria académica, ata o nomeamento dun novo responsable en funcións.

O nomeamento de Rodríguez Fuentes vén de producirse na presente semana, cunha resolución do reitor da Universidade de Vigo, Salustiano Mato, que lle encomenda tamén ao novo decano en funcións a convocatoria dunhas novas eleccións.

Profesor titular da Universidade, Rodríguez Fuentes forma parte desde 1997 do equipo docente deste centro do campus pontevedrés, do que foi director entre os anos 2004 e 2007, cando era Escola Universitaria de Fisioterapia, despois de ocupar previamente a secretaría académica e a subdirección.

 

Gustavo Rodríguez Fuentes, nombrado nuevo decano en funciones de la Facultad de Fisioterapia de Pontevedra

El profesor Gustavo Rodríguez Fuentes, del Departamento de Biología Funcional y Ciencias de la Salud de la Universidad de Vigo, viene de ser nombrado por el rector Salustiano Mato nuevo decano en funciones de la Facultad de Fisioterapia de Pontevedra.

Al frente de un equipo que completan las docentes Iris Machado como vicedecana y Lourdes Maceiras como secretaria académica, Rodríguez Fuentes toma el relevo de Eva María Lantarón en la dirección de esta Facultad, con el primer objetivo de completar los preparativos para el curso académico 2016-2017.

Este nombramiento se produce después de que el proceso electoral abierto el pasado mes de abril en la Facultad de Fisioterapia de Pontevedra con el propósito de elegir nuevo decano o decana se cerrara sin que se presentaran candidaturas.

Con el encargo de convocar de nuevo elecciones

El pasado 5 de abril, con la constitución de la junta electoral, la Facultad de Fisioterapia de Pontevedra abría un proceso electoral que cerraba el 22 de ese mismo mes, después de que ningún integrante de la Xunta de Facultad presentara su candidatura a suceder al frente del Decanato a la profesora Eva María Lantarón, quien dirigía el centro desde abril de 2013.

Ante la falta de candidatos, Lantarón continuó desde entonces como decana en funciones, al frente de un equipo que completaban los profesores José Manuel Pazos como vicedecano y Rocío Abalo como secretaria académica, hasta el nombramiento de un nuevo responsable en funciones.

El nombramiento de Rodríguez Fuentes viene de producirse la presente semana, con una resolución del rector de la Universidad de Vigo, Salustiano Mato, que le encomienda también al nuevo decano en funciones la convocatoria de unas nuevas elecciones.

Profesor titular de la Universidad, Rodríguez Fuentes forma parte desde 1997 del equipo docente de este centro del campus pontevedrés, del que fue director entre los años 2004 y 2007, cuando era Escuela Universitaria de Fisioterapia, después de ocupar previamente la secretaría académica y la subdirección.

La Fisioterapia te da el aire que necesitas