A Liga Nacional contra o Cancro Infantil (LINCECI) reúne fondos para garantir en Perú o acceso ao tratamento de Oncoloxía Infantil


01 Jun 2016 / prensa / Sede COFIGA

A Liga Nacional contra o Cancro Infantil (LINCECI) é unha asociación con ámbito de actuación en Perú que ten como principal obxectivo que todos os nenos con cancro poidan acceder a un tratamento médico, independentemente das súas circunstancias económicas e sociais.

En España estes tratamentos son cubertos pola Seguridade Social, pero en Perú o sistema sanitario público é deficiente e as axudas son privadas.

Cunha poboación que supera os 30 millóns de habitantes, en Perú só existen dous hospitais especializados en Oncoloxía Infantil, nas cidades de Lima e Arequipa, o que provoca que as familias que viven no interior do país teñan ademais que asumir custosos gastos de hospedaxe e alimentación.

As consecuencias:

- O 85% dos nenos con diagnóstico tardío morre.

- Un de cada dous nenos con recursos socio-económicos baixos morre produto desta enfermidade.

Por iso puxeron en marcha o proxecto “Facerlles sorrir farache sorrir”, a través do que solicitan achegas económicas, sexa do importe que sexa, que lles axude a tentar paliar esta lamentable situación.

Máis información en: www.linceci.org.es  / informacion@linceci.org.es / 981 837 711 (Esther).

Achegamos dossier informativo sobre a asociación e o último número da súa revista divulgativa.

 

La Liga Nacional contra el Cáncer Infantil (LINCECI ) reúne fondos para garantizar en Perú el acceso al tratamiento de Oncología Infantil

La Liga Nacional contra el Cáncer Infantil (LINCECI) es una asociación con ámbito de actuación en Perú y cuyo principal objetivo es que todos los niños con cáncer puedan acceder a un tratamiento médico, independientemente de sus circunstancias económicas y sociales.

En España estos tratamientos son cubiertos por la Seguridad Social, pero en Perú el sistema sanitario público es deficiente y las ayudas son privadas. Con una población que supera los 30 millones de habitantes, en Perú sólo existen dos hospitales especializados en Oncología Infantil, en las ciudades de Lima y Arequipa, lo que provoca que las familias que viven en el interior del país tengan además que asumir costosos gastos de hospedaje y alimentación.

Las consecuencias:

-          El 85% de los niños con diagnóstico tardío muere.

-          Uno de cada dos niños con recursos socio-económicos bajos muere producto de esta enfermedad.

Por ello han puesto en marcha el proyecto “Hacerles sonreír te hará sonreír”, a través del que recaban aportaciones económicas, sea del importe que sea, que les ayude a intentar paliar esta lamentable situación.

Más información en: www.linceci.org.es / informacion@linceci.org.es / 981 837 711 (Esther).

Adjuntamos dossier informativo sobre la asociación y el último número de su revista divulgativa. 

La Fisioterapia te da el aire que necesitas